De beste drittspillene | Hva passer best å spille under do-besøket?

#2
Jeg har god erfaring med spill på Mobilen. da gjerne en av de gamle nokia-modennene; 33-/35-serien. Man dør ganske regelmesig, som gjør at man ikke blir sittende der etpar timer, og det er noenlunde underholdende. :)
 

Lodin

Der Waaaah
#3
i det siste syns jeg Mario Kart på DS funker bra til dossinga. Man setter bare på et random løp på 150 cc og medium og så har man noe som det går ann å slappe av med uten å stresse for mye.
Puzzle spill som Tetris og Bejeweled funker og fint.
 
#4
Dersom man har en iPod og mot nok, kan man jo prøve seg på Doom, Tetris eller Pong.

Disse spillene må jo være perfekte.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#6
Kanskje jeg skulle satt Atari 2600en og den lille TV-en på loftet ut på badet til de gangene bæsjen er litt for hard, litt for bløt eller litt for hyppig. Ikke dumt, ikke dumt.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#7
Mario & Luigi: Partners in Time er en god en. Problemet er at jeg blir sittende der for lenge. Folk blir mistenkelige.

Men det skal de få lov til.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#8
Phoenix Wright: Ace Attourney har flere ganger oppholdt meg lenger på do enn jeg har ønsket. Ja. Bæsj tørker faktisk inn i rævva på deg over lengre tid.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#9
Jeg aner framtidige <strike>ekskremen</strike> eksperimenter.
 
#10
Duke Nukem til GBA passer utmerket til dobesok. Banene er korte og spillet er ikke for vanskelig, men fortsatt underholdnene i raske omganger.
Ellers saa er Mario Kart baade til GBA og DS bra som Lodin nevnte.
 

K999

Keystone State Of Mind
#11
Et lite besøk inn i byen min Rockcock.
Ja jeg snakker om Animal Crossing Wild World.
Det er perfect, plukker litt appelsiner og lugger litt grass, mens jeg driter.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#12
Meitemark 2 på 3310 er det eneste jeg i det hele tatt kan vurdere å spille på do. Alt annet blir for oppmerksomhetsstjelende. Do-besøk er seriøse greier.

:eng101: : Jeg har ikke 3310 lenger. Den er død.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#13
Castlevania er også lax nok til dassbesøk. Drep noen zombier, gjør det der lille kule hopp-og-spark-dem-i-hodet-til-de-dævver-trikset, zoom rundt med Black Panther og mos ting og oppgrader våpen du aldri vil bruke med sjeler du ikke trenger.
Bare spar bossene til senere.

/Edit: (mild itemspoiler ahead) Favorittmåten min å drepe zombier er å bruke den der uendelig-magi-ringen og Medusa Head-sjelen. Hopp, spark og hold inne R til du ikke gidder lenger. Se skjermen riste og opptil flere ting eksplodere i blod.

/Edit-Edit: Jeg mener da Dawn of Sorrow. Jeg er en idiot.
 
#14
Bah. Når jeg leste emnetittelen tenkte jeg dette var et emne om de mest bedrittne spillene vi har spilt.
Men det eneste som fuker på dass må vel bli veeldig enkle saker slik som Space Invaders og Pacman. Hvis du skulle ha en data på badet vill jeg spilt spill herifra
 
#15
Er hekte på Zoo Keeper på Ds for tida, du plukker det opp for 300 kr på spaceworld og det er definitivt verdt pengene. Garanterer at du blir hekta!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#16
Faen ta deg, skulle akkurat til å si Zoo Keeper. Blir gjerne sittende i 20 minutter fordi jeg prøver å få high score.
 
#17
Skal gi deg et faen jeg, din faen!
 
#18
Kan innrømme at jeg har spilt Another Code på do. Det var gøy, men så egner ikke akkurat dette spillet seg til do-gåing fordi du ikke akkurat slapper av når du gjør gåter, selvom de ikke akkurat er så vanskelige heller. Men egentlig er dette en ganske dum tråd fordi vi alle vet at Tetris er det beste do-spillet. Det er liksom egnet til do besøk. Det var grunnen til at det ble laget. Kan se for meg Alexey Pazhitnov der han sitter på doskålen sin og tenker på hva som kunne være et perfekt tidsfordriv når du sitter på do. Det er enkelt, det er ikke så mange farger du må konsentrere deg om (svart & hvit versjon) og spillet er rett og slett enkelt og ikke så komplisert. Så neste gang du skal til Europris, tenk godt over hvor kjedelig det er å drite, og plukk med deg et sånt Tetris All-in-one spill til tredve kroner =D