De beste drittspillene | Hva passer best å spille under do-besøket?

#23
Alle skulle hatt sin egen lille pocketpong, sånn som Cammander Keen har...Pocketpong - Lommetennis, get it? got it? u don't got it, get it? -Tom Cruise... :hehe:
 

MadCow

Lokal moderator
#24
SITAT(Aleks @ 08.05.2006, 19.22) 1382
Men egentlig er dette en ganske dum tråd fordi vi alle vet at Tetris er det beste do-spillet.
SITAT(Torulv @ 19.05.2006, 13.07) 4848
Korrekt.
[/b]
[/b][/quote]
Så absolutt. Bare å holde ned i starten så man får sånn "hjerte-level" slik at man kan starte på level 19. Da tar det som regel akkurat passelig med tid.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#25
Jeg tok faktisk med TV og Nintendo 64 på do og spillte Ocarina of Time der noen timer husker jeg. Hadde kraftig diaré den dagen, men hadde ikke tenkt å la dét hindre meg i å klare Forest Temple.
 
#26
Må legge til Tetris DS her. Det er bare genialt i sin elegante enkelhet.
 
#28
Samme her. Dessuten er jeg så sabla konsentrert når jeg driter at å spille samtidig ville vært et brutalt voldtekt av hjernen.
 
#29
Ja, å presse ting ut av rumpehulet kan virkelig være krevende. Jeg spiller aldri på do selv, da jeg alltid har med meg en bærbar cd-spiller, discman eller mp3-spiller :)
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#30
BUMPAHTY!

Jeg kan melde at en kvikk runde Mario Kart DS funker greit.
 
#31
SITAT(MadCow @ 01.06.2006, 01.04) 7101
Så absolutt. Bare å holde ned i starten så man får sånn "hjerte-level" slik at man kan starte på level 19. Da tar det som regel akkurat passelig med tid.
[/b]
Tetris er en sikker vinner, ja.
 
#33
SITAT(Revan @ 15.06.2006, 17.04) 10055
Jeg spiller ofte Avance Wars og Advance Wars 2: Black Hole Rising når jeg sitter på dassen, begge til GBA.
[/b]
Barrom tssch! XD
Huff..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Jeg lo. :$
 
#36
Alle veit at Projekt rub eier på dass^^ Men Tetris er vinneren XD
 
D

Deleted member 91

Gjest
#37
Men innse det gutta, Guitar Hero må nok gå av med seieren som beste dospill.
 
#38
Super Mario Dance mix stage er jo også ganske høyt oppe.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#39
Got Eyetoy?

Faen så overtrøtt jeg må være som sitter og ler av dette. Haha.