De første bildene til Black

Her er bildene.
At E3 this year, Black was unveiled to editors in a backroom and proceeded to amaze everyone who stopped by. Unfortunately, we were not able to walk away from the experience with any images. With the release of one (yes, one) image the mystery of Black has slightly been cleared up. As for any other news, Criterion Studios is apparently "going dark" for the rest of the year, so we'll have to wait a while for any future information.

Kilde: IGN

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Wow, en FPS! Og la meg gjette: Den foregår i en alternativ fremtid der USA er overtatt av russerne, eller omvendt? Og jeg er den eneste gjenlevende agenten av en topphemmelig militærenhet på ukjent oppdrag i fiendtlig territorium? Og herrejesus! ENDA et spill der jeg starter med kniv og pistol, og plukker opp en M16 etter fem minutter!
Fy faen som jeg gleder meg!!!! Kan nesten ikke vente!!!1111enenen

Opprinnelig skrevet av Yetipants@06.07.2004, 19.43
Wow, en FPS! Og la meg gjette: Den foregår i en alternativ fremtid der USA er overtatt av russerne, eller omvendt? Og jeg er den eneste gjenlevende agenten av en topphemmelig militærenhet på ukjent oppdrag i fiendtlig territorium? Og herrejesus! ENDA et spill der jeg starter med kniv og pistol, og plukker opp en M16 etter fem minutter!
It sucks to be you tror jeg....

Spillet ser bra ut. :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hallo? Hvordan kan du si at spillet ser bra ut når det eneste du har sett er ETT ENESTE SCREENSHOT?

D

Deleted member 91

Gjest
"Spillet ser bra ut."
Jeg venter til jeg får se litt mer, tror jeg.

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av _LarZen_+06.07.2004, 21.37-->
<!--QuoteBegin-Yetipants
@06.07.2004, 19.43
It sucks to be you tror jeg....

Spillet ser bra ut. :) [/b]
Bra ut?!!

Greit nok, grafikken kan vise seg å bli pen, men det har da ingenting med om spillet blir bra eller ikke.

it-a sux to bee u eller no ass..

D

Deleted member 91

Gjest
Det blir jo det samme som å si at spillet ser dårlig ut, fordi du baserer det kun på ett lusent screenshot. Det er jo uansett en smaksak i bunn og grunn, og om du liker
Opprinnelig skrevet av Yetipants
en FPS! Og la meg gjette: Den foregår i en alternativ fremtid der USA er overtatt av russerne, eller omvendt? Og jeg er den eneste gjenlevende agenten av en topphemmelig militærenhet på ukjent oppdrag i fiendtlig territorium?
Men uansett, så skal jeg ihvertfall vente til jeg får sett litt flere screens, og fått litt info fra spill-lagerne - ikke at det er en sikker kilde...

D

Doctor Downs

Gjest
Blir aldri like pent som på første screenshot.

Autentisk film-gunplay funker forresten dårlig med førstepersonskytespill. Blir vel til å gå sidelengs fram og tilbake ved veggene. Sier ikke at det blir dårlig, sier bare at det er mye å love.

Opprinnelig skrevet av Yetipants@06.07.2004, 19.43
70877​
Kunne ikke sagt der bedre selv

Opprinnelig skrevet av Bad Mongo+11.07.2004, 23.55-->
<!--QuoteBegin-Yetipants
@06.07.2004, 19.43
70877​
Kunne ikke sagt der bedre selv
73502​
[/b]
Yeah.

Herregud, det er EN/1 screenshot. Og det står nesten ikke en dritt om spillet.

Og jeg har ikke engang hørt om spillet. Og jeg vet om mange andre som heller ikek har det. Hvordan kan et spill som ikke mange akkurat har "ventet " på, kunne klare seg med de store titlene? Alle har tross alt hørt om hl2 og doom3. Og for å kunne konkurere med de, så er jo spillet nødt til å være like bra, om ikke bedre. Det har jeg vanskelig for å tro

edit: Jeg liker avataren din Bad Mongo