Dead Rising 2 [PS3, PC, X360]

oma

Village Drunk
#21
Eller gaa for millionshottet paa begynnelsen, (to som klemmer hverandre), gjoer det noen ganger paa rad (save and quit etter bildet er tatt) og go for story
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Ja, gjør det hvis du heter Døll McKjip.
 
#23
Jeg gleder meg så sykt. Det første jeg gjorde når jeg så nyhetene her om dagen var å smile, så delte jeg min glede ved å sende nyhetene over sms til en felles Dead Rising-fan.

Seriøst, jeg elsket eneren. Det eneste jeg ikke likte med det var AIen til de stygge overlevende, de var jo dummere enn zombier selv. Til tross for det klarte jeg å redde de aller fleste da :) Ellers er det utrolig gøy å bare finne på morsomme ting etter man har rundet det. Savesystemet er perfekt, det skal være sånn. Man skal være klar til å møte massene når man går rundt. Det er ikke det samme når man dør, så er det bare sånn "jaja, autosavinga saver for meg hvert skritt jeg tar da". Spill burde ha konsekvenser.
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Capcom har og avslørt hvordan multiplayeren vil funke. Dette er et eget gameshow uavhengig av SP-delen hvor Chuck og tre andre er deltagere. En mix av Smash TV og American Gladiators med zombier. :ler:

E: Der ja.