SITAT(Scary Paladin @ 20.11.07, 20.03) 90051
Ehm tokk og prøvde det ut, huff veteran ble litt for sterk motstand for meg på akkurat det brettet
Men prøvde igjen etter utallige forsøk på veteran, med den andre graden under veteran og da gikk det, etter en del forsøk der også
Men jeg kan ikke huske at jeg hadde noen av de problemen du listet opp der. Jeg plaffrert nå ned alt jeg så med det jeg hadde og kom meg gjennom til slutt.
Men ett minutt på veteran er alt for liten tid. Kom meg jo så vidt opp til andre etasje i flyet jo før tiden rant ut
Tokk alt for langtid den første delen av flyet. Skulle nesten ha hatt en H-granat der, men siden vi er i ett fly så hadde jo ikke det helt passet hehe. Egentlig så skulle man ikke ha brukt våpen der i det hele tatt, og heller latt det blitt ett one mans army oppdrag i snike stilen ala Splinter Cell 
:hm: ...
Prøv MHC på veteran og skriv hva du mener etter den opplevelsen. Hvis ingeting av det jeg nevnte skjer skal jeg bytte inn spillet mitt i en ny versjon.
Andre ting som irriterer:
Skytespill der ALLE fiendene skyter mot deg selv om du spiller med et lag på 100 folk.
Bilspill der AI-en forsvinner i horisonten når man begynner. (Mario Kart!)
[/b]
Prøv MHC på veteran og skriv hva du mener etter den opplevelsen. Hvis ingeting av det jeg nevnte skjer skal jeg bytte inn spillet mitt i en ny versjon.
Andre ting som irriterer:
Skytespill der ALLE fiendene skyter mot deg selv om du spiller med et lag på 100 folk.
Bilspill der AI-en forsvinner i horisonten når man begynner. (Mario Kart!)
[/b]

Men prøvde igjen etter utallige forsøk på veteran, med den andre graden under veteran og da gikk det, etter en del forsøk der også

Men ett minutt på veteran er alt for liten tid. Kom meg jo så vidt opp til andre etasje i flyet jo før tiden rant ut