Demon Stone (PS2 & Xbox)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Gamesprett
Stormfront Studios made a name for itself in 2002 with its video game The Lord of the Rings: The Two Towers, which was released by EA. Now the developer is returning with a different fantasy license--but with the same gameplay model--in Forgotten Realms: Demon Stone[...]
Okay, spillet kommer til å suge hardt og lenge.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hæh? Ringenes Herre-spillene var jo bæsj på DVD, skal ikke så fryktelig mye til for å konkludere med at et spill bygd over samme lest med en annen lisens bare blir enda en kjapp cash-in.

Og jeg er aldeles ikke liten (noe du vet, ettersom vi har møttes). :p

Hehe, vel vi får håpe på at dem har gjort ivertfall noen forbedringer da. For spillet ser rimelig kult ut. Men time will tell.... :kul:

(Å? Har vi møts? Hehe! Hvor,når?)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@02.09.2004, 14.59
I sommer. Jeg var oppe hos Vidar og mekket anlegg i bilen min, og du kjørte rundt på... den der lille kjerra. :)

Opprinnelig skrevet av Yetipants+02.09.2004, 14.49-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@02.09.2004, 14.59
I sommer. Jeg var oppe hos Vidar og mekket anlegg i bilen min, og du kjørte rundt på... den der lille kjerra. :)
97013​
[/b]

Haha! Den lille kjærra der går bra den... :p Da vet jeg hvem du er vettu. Og da spiser jeg mine ord om at du er liten. ;)

Bor du ikke i Notodden eller? Siden det står Gjøvik under avataren din..

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av _LarZen_
Bor du ikke i Notodden eller? Siden det står Gjøvik under avataren din..
Rene Sherlock, du! :D
Egentlig er jeg fra Heddal, men bor på Gjøvik grunnet (tidligere) studier og at dama mi går på skole her. Så da vet du det.

P

Petruccitøs

Gjest
Dette spillet kommer til å rocke hardt, siden favorittforfatteren min har skrevet plottet. sexy drow med sverd er ikke å forakte.

REDIGERT: Jeg har nå lest at Drizzt gjør en opptreden i spillet. Dette kombinert med at det ser jævlig kult ut, gjør at dette blir årets feteste PS2-release. true story.

REDIGERT 2: Siden det er to drows i spillet, som prater jovialt med hverandre om at de begge er sexy, og at Drizzt bør slutte p whine, gjør at spillet blir kanskje det best esom noensinne har kommet ut på PS2- true story.

REDIGERT 3: Kjøp dette spillet, da det vil hjelpe i prossesen med å få en drizzt-film frem i lyset.

REDIGERT 4: siden man får spille som drizzt også, kommer det spillet til å sprenge alle grenser i tøffhet.

Lodin

Der Waaaah
Du vet at man kan spille som Drizzt i Baldurs Gate: Dark Alliance, ikke sant Petruccitøs? Bare nevner det siden det virker som du har en hard-on for fyren.

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Petruccitøs@03.09.2004, 21.46
Dette spillet kommer til å rocke hardt, siden favorittforfatteren min har skrevet plottet. sexy drow med sverd er ikke å forakte.

REDIGERT: Jeg har nå lest at Drizzt gjør en opptreden i spillet. Dette kombinert med at det ser jævlig kult ut, gjør at dette blir årets feteste PS2-release. true story.

REDIGERT 2: Siden det er to drows i spillet, som prater jovialt med hverandre om at de begge er sexy, og at Drizzt bør slutte p whine, gjør at spillet blir kanskje det best esom noensinne har kommet ut på PS2- true story.

REDIGERT 3: Kjøp dette spillet, da det vil hjelpe i prossesen med å få en drizzt-film frem i lyset.

REDIGERT 4: siden man får spille som drizzt også, kommer det spillet til å sprenge alle grenser i tøffhet.
97746​
Ettersom Drizzt er resultatet av homofikseringen til mer eller mindre kjønnsløse R.A. Salvatore har jeg mistanker om at dette vil bli en fullstendig homo tittel i ordets absolutt retteste forstand. R.A. Salvatore kunne ikke skrevet en skikkelig fortelling om noen hadde bundet en skokk muser til ham og Forgotten Realms er simpelthen ikke spennende. Den eneste interessante D&D-modulen jeg har sett siden jeg begynte å spille det i 1991 er Planescape. Og rent bortsett fra Torment sugde den også ;)

Lord of the Rings-spillene hadde en ting gående for seg: veldig god grafikk. Men utover det svelget de så mye sperm at Kirari Koizumi, en av japans større bukkakestjerner, ville blitt grønn av misunnelse. Det er lite som tyder på at dette blir noe særlig barskere. Vent på Bard's Tale istedet, dere. Eller vet dere kanskje ikke at det kommer fordi dere er for store hypehorer til å faktisk følge med i bransjen?

P

Petruccitøs

Gjest
bah. tøser.

og Lodin: RPG på konsoll er ikke helt min greie.

shadar: vi er uenige! :eek: gud bedre, la oss slå oss sammen og ta over verden med våre forskjellige syn som appelerer til enhver.(slik som karl I hagen)

P

Petruccitøs

Gjest
selv om det burde vært motsatt, så er du negerhoresjef. onwards, to rule the planet!

Lodin

Der Waaaah
Forøvrig også R.A. Salvatore som tok livet av Chewbacca i en av Star Wars bøkene sine. Er intet hellig for den mannen?