Demonik

epp

firm and correct
Hepp hepp.. et samarbeidsprosjekt mellom John Woo og Clive Barker. Jeg venter i spenning.. får satse på at det også vil komme en utgave til PC.

Lodin

Der Waaaah
Siden jeg er homo for alt som har med Clive Barker å gjøre så har jeg ikke noe valg. Dette må skaffes!

Lodin

Der Waaaah
Hvis målet til Majesco og Terminal Reality virkelig er å gjøre dette så generisk som mulig tviler jeg på at Barker gidder sette navnet sitt på eska. Selve konseptet med at man skal være en demon og hevne folk på verst mulig måte virker ganske orginal så det er ikke han sin skyld at det ser ut som bæsj.
Han trua forøvrig også å trekke seg fra Undying når EA foreslo å gjøre om Patrick Galloway til en Spider Jerusalem klone med Matrix frakk.

Opprinnelig skrevet av Shigsy@10.05.2005, 18.15
Er det bare jeg som synes dette spillet ser fryktelig lite imponerende ut? Sånn grafisk altså. Etter traileren å dømme ser det ikke stort bedre ut enn et gjennomsnits PS2-spill.
218203​
Er helt enig med deg her. Ble heller ikke imponert. Som Shadar sa: "Dette er en Psi-Ops/Second Sight-ripoff dyppet i goth."

Er spillet basert på doom3-motoren? Syntes det ser sånn ut hvertfall, men har ikke sett no særlig info om det.

D

Deleted member 365

Gjest
Grafikken i filmen kan jo se dårligut fordi den er i en JÆVLA DÅRLIG OPPLØSNING!! i tillegg var den ikke spesielt kult klippet.
Men demonen så jævlig fet ut, og kjenner jeg clive barker rett kan det bli meget bra. Undying var fett. "Men.. men.. Dette er en Psi-Ops/Second Sight-ripoff dyppet i goth." Clive Barker er ikke akkurat kjent for å lage noe han føler bli cheesy. Hellraiser.. cheesy tittel. Herlig film.
Undying.. litt semicheesy tittel, men et herlig spill.

Sier ikke at dette spillet blir DØDSBRA!!! eller DØDSDÅRLIG!!!
men det er dårlig og klage på grafikken når kvaliteten på filmen ser ut som om den har gått gjennom rumpa til moskva marit for å komme ut igjen som pixler.