Den abnormalt gigantiske SNK- / Neo Geo-tråden

Lodin

Der Waaaah
#61
Spilla aldri mye Shodown, men jeg likte Galford. Ikke bare hadde han en fin bisk, men noen ganger når du vant kom det inn mass valper.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#62
Ukyo og Genjuro har alltid vært go-to for min del. Alltid vært ekstremt tilfredsstillende med ordentlig footsies med de figurene, kjappe og relativt sterke angrep
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#64
161-in-1 er god sort
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#66
D;
 

Terje

mostly harmless
#67
Om man forøvrig er ekstra gira på Metal Slug så har Bitmap Books nettopp gitt ut ny bok. En feit bibel på 450 sider som er gitt ut i samarbeid med SNK og inneholder masse konsepter og historie som aldri har vært gitt ut før. Fikk den i posten for en uke siden men har ikke lest selv enda.

SNK has offered unprecedented access to its vast archives of high-resolution concept artwork and illustrations, some of which is being made publically available for the first time. The book also contains 11 exclusive and incredibly detailed interviews with key members of the development team, including Kazuma Kujo, Takushi Hiyamuta, Andoh Kenji and Takeshi Okui, the latter two of which have never spoken about the series previously. These insightful discussions bust myths and reveal the real truth behind the creation and evolution of this esteemed franchise, extensively covering the formation on Nazca and the truth behind Metal Slug Zero – the version of Metal Slug that existed, before Marco and Tarma, when you controlled only the SV-001 tank. The book also explores the roots of Metal Slug, looking at Irem titles In the Hunt and GunForce II and how these arcade cult classics influenced what was to come later.




 
#69
Stor dag for Neo Geo fans. MVS fyller 30 år i dag sammen med de fire launch titlene, Magician Lord, Nam 75, baseball stars samt et mohjang spill.
Jeg fikk også noen nye spill forrige uke:

DSC_1806.JPG


DSC_1807.JPG


DSC_1808.JPG


Dette er MVS titler som generelt sett er mye rimeligere enn AES versjonene. Har fått mer lyst på et candy cab eller big red i det siste så hvis noen ser et hyl ut.
 
#70
Jeg har kun hatt bønnekontrollen i bildet over som alternativ for multiplayer så langt, men fikk en god deal på denne:

767_194421067.jpg


Fra annonsen:

Original joystick modifisert med rød skaftbeskyttelse og Seimitsu ball top. De originale knappene er erstattet med 24mm Semitsu-knapper. Det er også satt inn en oktagonal gate for tightere gameplay.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#72
Garou : mark of the wolf 2/ Nytt Fatal Fury Har fått grønt lys av SNK!

 
#73
IMG_20231130_120340.jpg


\o/

Endelig! Som man ser så har jeg ventet en stund. Spillet er Krautbuster som nevnt for lenge siden.

NGdev lager ikke mange eksemplarene av spillene sine og de blir meget ettertraktet på bruktmarkedet. Et kjapt ebay søk forteller at de tre siste eksemplarene ble solgt for mellom 26-31000.

Meeeeen det får vente, det skal sofa coopes med junior ^^