Den bittelille FIFA 12-tråden

sheriffen

humre humre
#1
Jeg har kjøpt meg FIFA 12 til burk 360. Det er sikkert noen til her som har kjøpt det, så da syns jeg vi bør spille. Hvem er med?

e: fjerne skimlinks
 
#2
Jeg har ikke kjøpt det, ville bare påpeke dette!

Men jeg skal spille det i kveld da, om det kan være av interesse. Men skal spille det på PS3, så derfor kan jeg ikke spille med deg, fordi du spiller på xbox...
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#3
Jeg pleier vanligvis å kjøpe "nye" FIFA, har utsatt det litt i år siden jeg ikke bor sammen med noen som digger det. Skal nok plukkes opp etterhvert, vanligvis spiller jeg på PS3, og... Ja tror kanskje det blir det i år og.
 
#4
Jeg må si at FIFA 12 er utrolig bra! En del vanskligere også har Stoke fått litt mer stjerne enn FIFA 11.
 
#5
Jeg må si at FIFA 12 er ypperlig online, men helhetlig er årets PES et hakk foran. Men fin til oppvarming før the real deal kommer ut.

Når det er sagt så er jeg såpass imponert over online delen i FIFA at det KAN tenkes jeg beholder det selv etter at PES er på harddisken. Lenge siden jeg følte det.
 
#7
Demo, vet du. Liker Demoen til PES 12 bedre enn fullversjonen til FIFA 12.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#9
Onlinedelen til FIFA er fenomenal! Tar litt tid å håndtere tactical defending, men begynner å sitte. Spiller på PS3, legg meg til: Fennesz
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#10
Ok da må vel bite i gresset (HØ HØ) å kjøpe dette samtidig som Dark Soul's om noen dager (om jeg ikke plukker opp dette litt før, får se), og... ja det blir nok på PS3 for å spille med andre bros.

Ronin: Om jeg ikke har lagt deg til etter jeg har kjøpt det kan du kjefte på meg for å ha glemt det.
 

K999

Keystone State Of Mind
#11
Virker som det kun er jeg og Riffa som er smarte nok til å ha skaffa dette til den beste konsollen.
 

K999

Keystone State Of Mind
#13
Så lenge jeg er online så er jeg med, men mangler headsett. Ikke at det stopper meg fra å vinne.
 
#14
Jeg kjøpte det til X360 sjæl, men er egentlig litt lei allerede, så jeg kan ikke love at jeg har spillet lenger den 14.
 
#15
legg meg til på Ally 87(Xbox sefffff) de som vil bli eid. Har headsett, men bruker det ikke...