Den enorme Diablo 3-tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du mener den "stiligste" siden 2004, som var omtrent da folk slutta med sånne forbanna slideshows med jalla tekst og musikk mens spillene trøska seg inn på harddisken. Har latt den stå og surre på den andre skjermen mens jeg har lest forum, og nå er den jaggu ferdig. ^^
 

Lodin

Der Waaaah
Slutt å hate. Kunne godt vært mulig å skru av gitarklimpringa til Buggz, men for sånne som meg som omtrent ikke kan en dritt av historien til de forrige spilla var det ålreit lesing. :yoshi:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Knappen øverst til høyre som ser ut som en høyttaler slår av lyden, jeg satte på noe Squarepusher.

Jeg har forøvrig spilt gjennom både Diablo og Diablo 2 flere ganger, og jeg mener å huske at den ene byen heter Tristram, at det er en kis som heter... Cain (måtte tenke meg om litt) og at sistebossen heter Diablo. Det har ikke hatt så mye å si for hvor godt jeg har likt spillene hittil, iallfall.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeh, jeg spiller D2 jevnlig 2-3 ganger i året, og har aldri tatt meg tid til å høre på folka eller hva dem prater om. Jeg visste ikke om sanctuary eller Anu eller hvordan soulstonesene funka før jeg fikk det forklart med hammer og meisel.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Skiten er installert og er usikker på hvorvidt jeg skal ødelegge morgendagen ved å spille i natt eller ikke. Skal på jobb kvart over åtte så kunne evt. prøve å legge meg ekstra tidlig for å få skvist inn litt spilletid før jobb uten å ødelegge skjønnhetssøvnen.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Digger åssen det bare er Diablo sin sound uansett hva slags melodier han spiller.
 

Lodin

Der Waaaah
Jaggu, nå er spillet åpent i verste Korea og Nippon. Australianerene må vente til når enn den 16. starter for dem.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Kunne godt vært mulig å skru av gitarklimpringa til Buggz
Tar det som et kompliment.

Ellers:
sndvol32.png


Nå har det seg slik at musikken er skikkelig digg, men jeg foretrekker å bruke den lange installasjonstida på å jutubbe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Oooog som sagt er det en "slå av den jæla mussikken"-knapp øverst til høyre i installasjonsprogrammet.
 
Såååå 4 timer å drepe.

Se game of thrones.
Spise lasagne..

Prøve å logge inn..

Se mer game of thrones.
Klimpre tristram theme på gitar..
Se på priser for 12-strenger gitar på finn..

That's my life right now.