Den enorme Diablo 3-tråden

#1


Discuss!

IGN Har noen av de første bildene: Her

Skal ihvertfall ha 5 klasser, der to er offentliggjort: Barbarian, og Witch Doctor.

Offisiell Hjemmeside Her


Alt som er sagt om System requirements, er at DX10 ikke trengs.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#5
Jeg gleder meg. Var det jeg håpet på at de skulle annonsere, og jeg er evig glad for at det ser ut til at det ikke er et MMO spill basert på Diablo, men et vanlig Action RPG (sikkert med multiplayer) som Diablo 2.
Håper de slipper litt mer konkret informasjon om hva vi kan vente oss i de kommende dagene.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Det var bedre ja. :)

Tipper dette blir omtrent det samme gameplayet som i 2 bare med mye mer utvikla multiplayer shizz. Det kan jo bli rimlig fett.
 
#10
Jeg leste en plass at de har gått ned fra 8 players, til 4-5 i multiplayer. og det skal enda gå på battle.net

Og de har sagt at vi skal få Class-based Quests :)


(og grunnen til at jeg bare skrev et ord i første post før jeg la til mer er selvfølgelig at 1: ingen info, bilder, eller linker var ute enda, og 2: jeg ville se ferdig offentliggjøringen :) )
 
#12
Ikke skriv at dere vil ha en konsoll-port eller at D2 kunne fungert med kontroller på Gaf forum. Jeg fikk faktisk en måneds ban for det. Tragisk.
 
#13
en kjekk ting de nettopp sa, er at bosser dropper individuell loot til alle som dreper han, og personer ser bare looten som dropper for dem, så ingen kan "stjele" loot.
 
#14
Trenger ikke nødvendigvis å være en bra ting da. Jeg syns det var noe av det som gjorde lootingen i WoW bra, at det krevde ganske mye for å få tak i de gode itemene, og man kanskje måtte ha en smule flaks og. Men er uansett sikker på at Blizzard har tatt det valget i Diablo 3 for en grunn, og tviler ikke på at det blir bra. :)
 
#15
i Diablo 2 så var det den med raskest internettforbindelse som plukket opp alle tingene før andre rakk å se hva som droppet, så dette er en forbedring.
og man må fortsatt ha umåtelig flaks for å finne de virkelig gode tingene.
 

Lodin

Der Waaaah
#16

Har Blizzard bare en fyr som designer greier nå eller? Det der er klart undeade tauren? Generelt ser desverre designet ut som det er tatt rett fra WC. Ikke at det var så veldig orginalt før, men eeeh.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#17
*installere diablo2*

Synes grafikken var rimelig pen, jeg. Rent designmessig så er det mye mer appelerende enn det derre psuedo-realismen man prøver å oppnå i Titan Quest elns. Jeg misliker WoW like mye som alle de andre kule folka, men har aldri hatt noe imot den visuelle stilen dem holder seg til.
 

Kilik

Lokal moderator
#18
Blizzard er ganske forutsigbare. Mitt tips framover:

2008: Starcraft 2
2009: WoW Expansion 3
2009: Starcraft 2 Expansion Pack
2010: Diablo III
2011: WoW Expansion 4
2011: Diablo III Expanion Pack
2012: Warcraft 4
2013: WoW Expansion 5
2013: Warcraft 4 Expansion Pack
2014: World of Starcraft
 

Lodin

Der Waaaah
#19
Trukke det. Virker som de har lært og ikke annonserer spill før de begynner å bli ferdige. Dette er nok 2009 en gang.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#20
Tenkte jeg skulle våge meg inn på battle.net sine forum for kanskje å få med meg litt info fra WWI, men.. uffda