Den lille store VR-tråden

#26

Som nevnt tidligere, frykter ikke at Facebook vil ødelegge Oculus Rift.
Men kunne jo ikke la være å flire av denne gif'en. Oh internet :rolleyes:
 

Lodin

Der Waaaah
#31
Jeg digger 3D og alt det der, men det som grinder mine gears er når utviklere lager spill spesifikt for det. Personlig skal jeg ha brillene før eller siden, men det kunne vært fett å teste ut spillet før? Pluss at alle folka som ikke kjøper nerdegoggles får aldri testa det.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#34
#36
Best dette ikke påvirker lanserings dato, har ventet "hele livet" på VR
 

Novastrum

Feminist-elitist
#37
Ikke lenge igjen til åpen alpha (22 mai):
 
#38
Oh, ser veldig interessant ut og håper at slike demoer er tilgjengelig på Gamescom.
Med det sagt, sliter litt med spill som har "jump scares" og når det blir i VR, vel da er sjansen stor for at jeg dør av sjokk i gaming stolen :ehm:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#40
I'll admit... I've been losing sleep over this for the past month.

Literally the days are dragging to get to July, and the closer it gets, the more I become aware of the dates, and the slower it goes.

If DK2 doesn't ship at the end of June and delivered the first week of July, I'm going to slip into a very deep depression.

There really isn't much in between now and July to keep me busy. Sure, Wolfenstein and Watchdogs, maybe a new movie to be excited for, and my PrioVR suit should be shipping in june.... but that all seems dull and pales in comparison to the DK2 shipping. I honestly contemplated locking myself in a room until then because I've started building a illogical fear that I will meet me some sort of untimely demise before the DK2 ships, and I'll never get to try it. As if fate or karma will get its final laugh at me.

I can see it now: The day finally arrives, I'm home from work as planned, I see the UPS man pull into the driveway and walk upto my door. And just as I sign for it, with adrenaline surging and heartracing in sheer anticipation, breathing out a sigh of relief, I keel over from a heart attack or my house just randomly explodes, pulverizing me into oblivion, before I can even get it out of the box.

Oh, the agony.