Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Så det du gjør er å avkrefte det jeg skriver? Da gir vel EA også faen da.
Noen kjøp Watchy Dogs fra Latveria og registrer det på Uplay. =D
Forhåndsbestilte Watch Dogs fra g2play i fjor og betalte 236kr for uplay versjonen.
Fungerer ypperlig som 100% av alt det andre jeg har kjøpt der. Så stress ned, illuminati kommer ikke og tar spilla dine ifra deg :p (edit: ser det koster 154kr nå :mysensibilities:)

Edit: Glemte jo nesten det viktigste her, Red Dead oppfølger er bekreftet
 
Sist redigert:

CockMcBalls

El Sabor Professional
Vi holder alle pusten, riffa.
Pysa ut og gikk for GMG da jeg kjøpte W_D, som jeg har forstått er ei legit sjappe. Måtte ikke ut med mer enn 260 så jeg klager ikke. Spillet er for øvrig ganske gøy. Edderkopp-minigamet eier hardt.
 
Ja, testa det ut igår. Har fått oppgradert edderkoppen ganske så mye også nå. Så nå er den skikkelig arachnid-badass. Må si jeg likte Watch Dogs meget godt. Ingen GTA beater men fremdeles veldig bra, liker temaet i spillet.
 

Novastrum

Feminist-elitist
\o/

Griner fortsatt over at RDR ikke kom til PC. Har det både på 360 og PS3, og det spillet er vakkert, men konsollene kjører det i 30 FPS på en god dag.

Har et lite håp om at neste blir PC-porta med tanke på at konsollarkitekturen nå er nærmere PC. Men det viktigste er at det holder RDR-kvaliteten ved like.
 
Da kan vi grine sammen, for hvor faen er GTA V til PC? Fullførte aldri det til Xbox 360, for mye screen tearing, ustødig fps, aliasing og ikke minst bullshit popups. Kunne kjøre i full fart og kræsje i biler som plutselig poppa opp. Fantastisk spill på alle andre punkt derimot. Så dette vil jeg ha til PC og/eller PS4. Forhåndsbestilte det til PC i fjor, på tide det skjer noe snart.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Trenger vi enda ett Red Dawn Homefront spill

 

Lodin

Der Waaaah
Lekasje fra Nintendo sin bod.



Internett er i spader, men jeg tipper det er en dings til 3DS som lar deg mekke egne brett med SMB1-assets. Ikke så forbanna spennende med andre ord.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sonic har alltid vært dårlig, men kan det endre seg med Sonic Boom? Gjett en gang.

 

demake

Seksuelt godteri
Styggeste leveldesign jeg har sett på lenge. En stor og tom verden med store monokrome flater og ikke noe liv. Se på de greiene i begynnelsen der. Noe så jævlig trist å se på. Og den jævla tåken.

Burde egentlig ikke overraske meg siden samtlige Sonic-dill etter de tre-fire første har vært dritt. Er den noen andre enn assburgere som liker Sonic egentlig?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
RINGS! NOMNOMNOMNOM!

Nei, det er bare aspier igjen. Min favoritt i den traileren der er at han som har programmert kameraet aldri har hørt om slerp sånn at det bare hakker, bråstopper og bytter retning midt i et hopp, konstant. Ikke at det ikke er drit vanskelig å programmere tredjepersonskameraer spilleren ikke har noen styring over, men det der kommer til å føre til en del spyvask rundt Sega-båsen hvis det er spillbart på E3.

Edit: Sånn ellers ligger det an til at vi har en sterk kandidat til årets beste smørbrødsimulator bare dette blir ferdig en gang. I alle tilfelle har vi fått en absurdo-minimalistisk tumblr dedikert til videospillbrød så alle er egentlig vinnere allerede.




 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen

Warriors Orochi 3 Ultimate kommer ut på PS4, PS3, PSVita og Xbone 5. september. For de som ikke skjønner greia, så er det alle krigere fra Dynasty Warriors pluss krigere fra Samurai Warriors, pluss folk fra andre Koei-spill som Bladestorm, Ninja Gaiden, med mer. Samt Sophitia fra Soul Calibur av en eller annen grunn.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
I samme gate, Samurai Warriors 4 kommer ut 24. oktober. Dette er da et helt nytt spill i serien, og ikke bare en upscale for PS4 som Dynasty Warriors 8 Xtreme Legends.



Spesialutgaven inneholder også en anime som heter Samurai Warriors: Legend of the Sanada.

Blir garantert ikke like bra som Sengoku Basara-animen:

 

Lodin

Der Waaaah
Ok, nå er jeg hype. Risen 2 var ok, men ikke all verden. Dette ser derimot ut til å være mer som det første og Gothicene. Håper bare de fortsatt har med en gnome som banner som et svin.

 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen


Fargerik boks som et WiiU-cover burde være, jeg har bare noen få spørsmål:

  • Er Sonic The Emperor?
  • Knuckles har rødt lyn, betyr det at han er ond?
  • Hvorfor kaster Tails en dragonball?
  • Hvorfor er fiendene ikke Dr Robotnik-fiender?
  • Hopper eller flyr Tails? Det er et høyt hopp hvis han hopper, men hvis han svever gir ikke det mening heller fordi halene ikke spinner
  • Hvis han hopper hvorfor er det bare en stående pose de har plassert i lufta?
  • Har Tails alltid hatt separate øyne? Alle de andre har ett stort øye med to pupiller.
  • Er ikke Boom allerede undertittelen?
  • Så nå er det Sonic: Boom: Rise of Lyric
  • Er Lyric navnet på noen? Det er et rart navn på en badguy hvis det er det det er.
  • Hvorfor skulle noen bry seg om Lyric og om de stiger fram eller ikke, hvorfor den ekstra undertittelen i det hele tatt?
  • Tails sine vernebriller ville aldri dekket øynene hans, jeg tror ikke de engang ville dekket pupillene
  • Har Knuckles brukket halen sin?
  • Amy er den eneste som har på seg klær, og det er veldig merkbart
  • Knuckles har visst på seg sokker som har falt ned
  • Alle har på seg treningstape sånn som mange som trener kampsport bruker. Greit nok, det er et stilistisk valg (og veldig likt Turtles), men hvorfor i all verden har Amy treningstape rundt jakken sin?
okei ferdig nå
 

Lodin

Der Waaaah
:eng: Spillet til 3DS heter Sonic Boom: Shattered Crystal så det er grunnen. Begge to er vistnok enorme hauger med ræv uansett. Det er vel og første gang på lenge at Sonic-syklusen ikke er gjeldende siden ingen noensinne trudde dette kunne bli bra. Men uansett tipper jeg de kommer til å selge bra fordi det og har en tegnefilmserie.
Og jeg tror Tails faktisk flyr der siden halene er i bevegelse.
Forøvrig er ikke fiendene Robotnik sine siden det er en ny baddie. Han er dog med i en eller annen rolle.