Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Jeg og mine to faste partners in games snakket om det vi også Lodin, da dette ble sluppet. Vil ikke overraske meg, men det vil skuffe. Spillet ser ut tilbå fortjene å leve.
 
Fortjente Fable legends å leve? Det spillet var i åpen beta og i praksis ferdig. Alikevel drepte MS det og tok livet av Lionhead i samme slengen.
Rare er de neste på høggestabben.
 
Jeg vet ikke om det fortjente å leve, jeg. Likte eneren, og toeren var fullt spillbar. Tørte ikke prøve treeren etter all slakten. Jeg driter i hva anmeldere synes, men en venn av meg som elsker serien hatet det til helvette, så jeg våget aldri.
Jeg er ikke like sikker på at Rare ryker som deg, så mitt håp lever om at jeg får prøve dette spillet.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
SNKPlaymore har sluppet den første traileren (etter 15-20 teasere) av King of Fighters XIV . Mange har hata på det pga den grafiske stilen (3d-animert med cellshade), men jeg føler det funker. Eneste traileren fikk meg til å lure på hva inkluderingen av "mash SQUARE for combo!", men ser for meg at det er lett å countre og funker mer som en introduksjon for nye spillere.

Klassisk KOF med 3 v 3 -kamper, men faens 50 figurer å velge mellom

 
For første gang på hundre år syns jeg faktisk et COD ser litt fascinerende ut. Veit ikke om jeg gidder coppe med det første, men men.
Ikke uventet butthurter alle over at man får med en fancy versjon av 4, men kun om man kjøper deluxe utgaven så den blir ikke solgt for seg selv. Star Shitizens butthurter ogsåklart siden dette ser ut som en mye bedre utgave av Squadron 42. De hevder og at Activision troller dem siden første skikkelige traileren til SC brukte samme låta. :v

Og i andre nyheter kommer det nytt Dawn of War. Blir nok å æge.
Også Titans da gitt.
 

demake

Seksuelt godteri
Jakub Rozalski posta nettopp dette på fjøsboka si.

ImageUploadedByTapatalk1462292559.329418.jpg
 
Greiene hans eier, men tviler på at det betyr no særlig. Logoene nederst er sikkert bare for å trolle.
Men verden trenger mer disesel punk fra Øst-Europa så det hadde eid.
 
Nei, det skal faktisk bli et spill og det kan jo eie. Hvem som skal lage det er dog fortsatt hemmelig.

Noe annet som også er hemmelig, men dårlig skjult i så måte er at neste Battlefield foregår under første verdenskrig i et alternativt univers. Muligens en kjølig midd.



E: Var MS selv som lekka bildet. Dice er ikke happy. Første trailer skal etter sigende dukke opp seinere i dag.
 
Sist redigert: