Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Telltale Games' Watch the Jokes on Youtube Instead 2 LAUNCH TRAILER
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Veeel. Minen min da jeg spilte Scribblenauts Unlimited gikk fra et salig smil over at de endelig hadde gitt ut spillet på en plattform som klarte å realisere visjonen fullt ut (time én), via sporadisk usikkerhet over at ikke dette brettet heller var der de hadde funnet på noe nytt (time to), til stålblikket man får når man har reist ut av kroppen og man bare gjør ferdig en plikt for å kunne avslutte den for godt (time tre). Tenker jeg står over. Selv om det hadde vært drit artig å kunne skriblenaute seg rundt som Spider-Man! :yoshi:
 

Lodin

Der Waaaah
Arse! Bioware har vistnok kjøpt rettigheta til Spehss Mehrene. Sega og Relic skal fortsatt mekke Dawn of War 3, men men. Håper Hamburger skriver en skikkelig bra love plot til dette.
 

Lodin

Der Waaaah
Nytt Wolfenstein gitt.

Det foregår av en eller annen grunn på 60-tallet i en alternativ tidslinje så om man fortsatt er BlowJob Blazkowicz er han ganske old. På den annen side eier det alltid når man mixer nazier med sci-fi. Uansett er det rester av Starbreeze som mekker dette og det kan jo love godt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fønnfækkt: BJ Blazkowicz er bestefaren til Commander Keen.

Uansett, jeg warezaea det forrige Wolfenstein-spillet, testa det i ca. en time og følte at jeg hadde blitt svindla av den prosessen. Dermed kan det egentlig ikke bli noe verre, men av retro-FPS som skal omstøvles er jeg egentlig mer interessert i Rise of the Triad. Hvis de klarer å gjenskape den koko-bananas-følelsen fra originalen, kan det bli riktig så spas.

Edit: Så traileren nå og... grimdark nazi-roboter i London og Paris, uinspirert korridorskyter ohoi. Skal vedde på de klarer det kunststykket å tro at det der er en setting som fortjener å bli tatt seriøst også.
 

Lodin

Der Waaaah
Vel dette er multien i RoT og det ser jo gøy ut. Tror dog ikke jeg har nerver for det.

E: SR4 er bare Prototype med bæsj, tiss og pupp.
!
 

Lodin

Der Waaaah
Og Warren Spector liker det ikke!

Did the world really need another Wolfenstein game? Did we need a generically dark, monochromatic, FPS, kill-the-Nazi-giant-robot game?

Uh. No. The world did not. I am so tired of stuff like this...

Oh, and could we all just agree we'll n...See More
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så, ny humlepakke er ute. Hva heter så denne utgaven? Jo, The Humble Double Fine Bundle. Betal hva du vil så får du Costume Quest (meh), Psychonauts (yay!) og Stacking (yay!), over $8,27 så får du Brütal Legend i tillegg (litt usikker på hva jeg synes om Brütal Legend), over $35 så får du en preorder på Broken Age (aka Double Fine Adventure), over $70 så får du... ei t-skjorte. Som ikke er så veldig kul. Hmm. Uansett, det er brae spillener her så ponni opp. Tenker dette blir anledningen hvor jeg endelig kjøper PC-utgaven av Brütal Legend, så får vi se hva jeg synes om det.
 

Lodin

Der Waaaah
Som om ingen på dette forumet ikke allerede har gitt spenn til Reds. :ras:
Alle her eier allerede alle de spilla og den t-skjorta er bare overkill.
 

Lodin

Der Waaaah
Men det blir spennende å se om Ubisoft sin lumske plan hele tida var å si at de hyra inn igjen Desilets for å gjøre neste Asscreed skikkelig bra. Sånn orntlig bra som fansa vil ha det.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
nå fikk jeg lyst på en ~:nextgen:~ Turok