Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg tror alle forventet at Peter Molyneux ville være inni kuben på et eller annet vis.

Han fyren som vant spillet lastet forøvrig ned spillet timen før, er ateist, og har aldri før spilt et Molyneux-spill.
 

Lodin

Der Waaaah
Game Informer: Bryan, tell us a little about yourself.
Bryan Henderson: I'm 18 years old, I'm currently doing an internship for a student newspaper as a graphic designer. I play games quite a lot, since I was very young. My favorite games include Halo 3, Dead Space 3, Assassin's Creed, Battlefield 3, and Portal 2.
How long have you been playing Curiosity? How often did you play?
I downloaded the game only about an hour before I won, so I feel a little bad.
Were you a Godus backer on Kickstarter?
I didn't have a clue that it was on Kickstarter.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Tenk om en av oss hadde vunnet...
 

Lodin

Der Waaaah
YESSS! Et filmteam har fått ok av de lokale myndighetene til å grave opp alle de derre ET-kasettene. De lager en dokumentar og det kan bli spennende titting.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Føler at det har vært lite nye spill i det siste, men det er ser ut til å ta seg opp igjen i juni. The Last of Us veit vi alle om, mens Remember Me er litt mer under radaren. Ser unektelig deilig ut. Slippes førstkommende fredag og ser ut til å bli en slags blanding av Deus Ex og Uncharted.








 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Javel, det interesserer meg strengt tatt minimalt, all den tid spillet blir greit. Blir å følge med på previews som sikkert dukker opp i løpet av uka.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, Remember Me er sånt spill jeg VIL skal være bra, men som virker litt for risky til at jeg tør kjøpe før jeg har lest litt. Det er pussig at vi har fått høre mer om hvor vanskelig det er å få solgt inn spill med kvinnelig hovedperson, enn om hvordan spillet faktisk er.
 
På den annen side ser det ordentlig dristig (og smakfullt) ut til å være heimbrygga Capcom. Jeg er gira, har nesten litt lyst til å kjøpe blindt (mao. uten å lese anmeldelsene) bare fordi det er lenge siden sist (og, øh, det er en viss sjarm i å oppdage ting helt på egen hånd).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Litt generell og mindre Edge-omtale av Remember Me (som ikke er heimbrygga Capcom, forøvrig). Uten at jeg har tenkt å spoiletisere noe, så kan jeg avsløre at jeg nå har tenkt å kjøpe meg Remember Me.