Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#61
Ny Kevin Smith-reklame for Mangel på Justis: Guder Iblant Oss, skrevet av Kevin Smith, starring Kevin Smith in a Kevin Smith production.

 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#63
Litt mer om Bastion 2: The Transistoring. Mer Logan Cunningham <3

 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#64
Denne tråden ødelegger muligheten for en skikkelig Arkham Origins-tråd med tanker og følelser. Trodde vi ikke likte samletråder jeg.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#65
Posten din ødela nå muligheten for å lage en tråd av Lodin sin post siden du refererer til denne tråden.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#69

Terje

mostly harmless
#72
Flashback trenger igrunn ingen oppdatering nei, det funker fett som det er. Greit å gjøre det tilgjengelig for denne generasjonen da. Og ja, jeg spiller det gjerne igjen om de får det til. Men kunne faktisk heller tenkt meg Fade To Black med et brukandes kontrollsystem og dagens grafikk. Greide aldri å spille det særlig langt, så det er heller det jeg kunne tenkt meg å få en ny sjangs til å få spilt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#73
Javisst, Fade To Black hadde jo vært et framifrå spill hvis det bare gikk an å spille det. Har det fortsatt liggende her et sted. Den jævla edderkoppen. :argh:
 

Lodin

Der Waaaah
#74
Sånn kontroll sett ville jeg gjerne hatt Alone in the Dark 1-3 med bedre kontroll. De er hakket lettere å spille enn FtB, men bare fordi utviklerne lar en gjøre mindre med kontrollene. Bioforge hadde og eid.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#75
Jeg kom aldri forbi det første området i flashback. Jeg var for dum. Var vel 8 eller noe på den tiden.

Det som er så rart med Another World er at jeg husker spesifikt at jeg aldri kom igjennom det, men da jeg spilte det igjen her for litt siden så husket jeg hver eneste scene og løsningene, inkludert endgamet hvor du kryper mot kameraten din som bryter med slemmingen.
 
#76
Hadde SNES-versjonen av Flashback. Husker at jeg brukte latterlig lang tid på å komme meg forbi andre level, hovedsaklig fordi vi hadde kjøpt det brukt og hadde aldri manualen til spillet. Helt i begynnelsen er det en plattform du må løpe og hoppe opp til, men det holder ikke med et vanlig hopp - du må holde inne A-knappen, begynne å løpe, og så trykke opp på D-paden. Det er såpass lite intuitivt at jeg lurer på om de lagde slik for å fucke det opp for folk som piratkopierte spillet.

Ble ganske gira på remaken nå da! Satser på at det selger bra og at de remaker Fade to Black etterpå, eller eventuelt den oppfølgeren til GBA vi aldri fikk.
 

Lodin

Der Waaaah
#77
Sega dreit på seg når de å at folk ville ha Ducktales så dette er nok remake av Castle of Illusions. Kanskje kult?
 

demake

Seksuelt godteri
#79

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#80
hvor er Mickey Wild Adventure remaken min :argh: