Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#81

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#82
Det verste selskapet i USA stenger ned Facebook-spillet The Sims Social 14. juni. De har bare fortalt brukerne at de må bruke opp SimCash-penga sine (SimCash koster ekte penger), de refunderer ikkeno.
 

Lodin

Der Waaaah
#83
Var det ikke Playfish som sto for det? Det der nårske rælfirmaet EA coppa for 40 grillioner for tre år sida eller så. Nå er dem uansett nedlagt.

E: Fåkk it, jeg må sjøpe Injustice.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#84
Var det ikke Playfish som sto for det? Det der nårske rælfirmaet EA coppa for 40 grillioner for tre år sida eller så. Nå er dem uansett nedlagt.
Japp. Det vil si, The Sims Såssjel var vel mekka i London-avdelinga til Playfish, mens den norske avdelinga drev med et hemmelig prosjekt. Veit dette fordi en kompis jobba der før.
Fårråsiresånn så testa jeg det hemmelige prosjektet, og det var ikke noe under at de ble nedlagt kan du si.
 

Lodin

Der Waaaah
#85
Her er den horrorgreia Shinji Mikami og Bethesda har hypa hele uka. Virker 90-talls tryhard, men mite be cool.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#86


kåverkunsten til det Ellen Page spillet som ikke er zombie apokalypsespill
 
#87
Hm. I hvilke andre spill har skuespillerne vært så profilert på coverarten? Det der kunne lett vært en filmposter.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#90
den spilen den jævla spilen husker jeg spilte demo'en til fingerene mine nesten blødde
 

Lodin

Der Waaaah
#91




Regeneration er da det av dem som er et genuint bra spill. Det er en habil DMC-klone. Ted Raimi spiller dvergen.
 

demake

Seksuelt godteri
#97
Surgeon Simulator 2013 på Steam på. Løp og kjøp! \o/

http://store.steampowered.com/app/233720/

Det er så mye lunger i veien. Lurer på om jeg ser bedre om jeg driller dem vekk.
PS jeg har aldri holdt en drill før. Gjør jeg det riktig?

Screen Shot 2013-04-21 at 7.39.53 PM.png



Edit. Denne spillen har de beste cheevoene.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#98
Sånn litt åfftåppikk så har jeg hatt lyst til å spille Evertything or Nothing igjen en stund. Husker det var kvalitet, men på en annen side var det et tidlig innslag i en gameplaymekanikk som er gjort uendelig mye bedre i senere år. Se om jeg finner til en billig penge på bruktsjappa...