Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Lodin

Der Waaaah
Banner Saga slippes i januar og da passer det med en trailer. Ser fortsatt hella nice ut.

Og sånn ellers er Devolver Digital blitt en av mine favorittutgivere. Dels er det fordi de gir ut fete ting som Hotline Miami og Shadow Warrior, men også fordi Fork Parker, bossen, eier no jævlig. Han har noen av de beste twattsene i industrien. Nå har han lansert sin egen Forkstarter og målet er utelukkende at han skal tjene enda mer spenn.
Through purchasing one or more of the exquisite games below you too can contribute to the phenomenal wealth of Mr. Parker and usher in a new age of extravagant spending and unmitigated opulence the likes of which the video game industry has never seen. Mr. Parker thanks you for your time and invites you to join him on the Twitter as he publicly enjoys the vast fortune you the consumer is about to lay at his feet.
'Startern har noen fantastiske stretch goals
 

Lodin

Der Waaaah
Det virker utrolig ambisiøst. At de har laga noe som minner om Amnesia, men samtidig har deler av Minecraft i seg er spesielt. Hvis de faktisk greier det blir det mer enn å eie, men vi får se.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Prøvde å overtale Agra til å teste Among the Sleep på Oculus Rift (og snappe reaksjoner i skjul), men no dice.
 

Lodin

Der Waaaah
Monolith mekker faktisk ikke et nytt FEAR, men istedet Middle Earth - Shadow of Mordor. Det foregår mellom Hobbiten og Ringenes Herre og man spiller en ranger som heter Talion og han er delvis wraith. Åssen faen det funker veit jeg ikke, men det kan jo lett bli bedre enn alle andre spill i settingen sålangt. Hrrm.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Infinite-DLCet 'Burial at Sea' skal bli sluppet i dag, men finner ingenting på XBL :( Andre som planlegger no coppings?

e: Glem det, NeoGaf kan fortelle meg at det må kjøpes via hovedspillet. Da blir det det no Rapture på'n far likevel. Nittini kroner skal sjefsjøden Levine ha for herligheten.
 

Lodin

Der Waaaah
Alle anmeldelser av den har vært ganske eh sålangt så jeg venter. Blir å spille det, men ikke før begge pakkene er ute. Tar sikkert Minervas Den som oppvarmer rett før.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Har spilt det noen timer nå, og det er litt intetsigende. Veldig gøy å se Rapture under the hey-days, samtidig som man får treffe på (og hører om) så godt som alt av klassiske karakterer fra originalen. En gal kunstner spiller en spesielt fremtredende rolle...

Gameplayet er identisk med Infinte. Dette er ikke nødvendigvis en bra ting. Mange av gameplay-elementene som passet inn i åpne og store Columbia, passer ikke inn i Raptures trange korridorer. For eksempel er Sky-Hooken malplassert og kronglete. Historien er også litt halveis, men mulig den kommer seg.

Dette er uansett noe man må prøve om man er tilhenger av universet. Foreløpig virker det som at Burial at Sea skal fungere som en bro mellom de to byene, og tettere knytte alt sammen til å bli et enhetlig univers.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
http://mush.twinoid.com/


Dette. bare... Dette skal spilles med folk på SG.

Jeg fant ut at dette, noe jeg ihvertfall ikke fikk med meg i traileren, at dette er sånn derre få actionpoints i løpet av en dag. Ikke noe turnbased greier sånn som f.eks xcom med action points, samtidig som det "werewolf" elementet er der.

Og det bringer meg inn på det jeg tenkte... skal oppdatere en annen tråd.
 

Lodin

Der Waaaah
Håh! 11 desember skal noen annonsere noe og den noenen er ingen andre enn Zenimax. Eller ihvertfall er det de som er registraren til sida. Dingusene hos Reddit har gravd i koden og sida kjører et javascript som heter fallout.js. Så ja, da er det nok Brotherhood of Steel 2. :v

Og sånn ellers slippes X Rebirth om noen timer. Litt skeptisk siden det virker som man bare styrer ett skip, men det nye interfacet ser jævla lekkert ut. Det gjør forsåvidt hele spillet. Og bare tanken på et X som ikke krever ei uke med tutorials frister no jævlig.

Jo også heter skipet ens The Albion Skunk. Det gir pluss i margen.

E: Oh shit, Skunken er diger! Litt mindre enn Milenium Falcon og har fullt modelert interiør så man kan reise seg opp og gå omkring i førsteperson. Dette kan virkelig bli å eie.

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det er ikke sånn man bruker public links i Dropbox.