Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Lodin

Der Waaaah
Virker som dealen deres er å porte og oppskalere dill til Amiga ja.

En kis hos Valve har faktisk greid å lage en enda mer ræva kontroller enn OUYA sin. =D
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Jeje, i kveld 0.00 er det klart for VGX. Blir helt sikkert streamet på gametrailers.com. Jeg har ikke helt gitt opp håpet om å få se Fallout 4. Får også se Quantum Break for første gang, mer av Hekseren 3, og The Division.

Andre potensielle annonseringer er nytt Mass Effect og Uncharted.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Stemmer i for den ideen. Synes spillet var ok+ da jeg spilte igjennom det, men etter en stund så tenker jeg på hvor godt regisert og gjennomført det var. Og hvor mørkt og brutalt de klarte å få hele greia
 
HairFX for konsoll-spillere også nå? Kult. Tror jeg uansett står over. Spilte gjennom det på PC med max på alt, så det er ingen grunn for meg til å kjøpe det en gang til.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Jeg likte det godt, men tror ikke wow-faktoren blir like stor ved andre gjennomspilling. Ikke noe jeg kommer til å betale fullpris for.
 
Har aldri sett VGX, men kan tenke meg hvordan det er: Helt for jævlig.

Det hele er vel en eneste lang kavalkade i teasertrailere, gamerhumor tilpasset tv (grøss) og pinlige gjester kun avbrutt av tåpelige prisutdelinger til høyest budgiver?

Det jeg prøver å si er at de eneste spillprisene som er verdt å tenke på er Spillegalprisene og Gullstikka (det ene året SG vant)
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Du har helt korrekt, det eneste folk bryr seg om er trailerlasset med nye trailerer og annonseringer. At Snoop Dogg deler ut pris til Battlefield 4 for beste grafikk 2013 klarer vi nok å leve fint uten å bivåne.
 
Men hva med dette da? :eek:


Har vi posta den derre før?
 

Lodin

Der Waaaah
I keep rewatching the trailer for No Man's Sky and I don't see a single social issue challenged while Broken Age has such amazing new ideas like "you should grow up to fight injustices", as of right now I am downgrading No Man's Sky to a causal game, any game that just focuses purely on gameplay and having fun is childish and will be deemed as such by the tumblr community along with this ever growing segment of the gaming community.
 
SPILL SOM RAIDEN I NESTE METAL GEAR SOLID!!!! DU SKAL DREPE BODY SNATCHERS FRA ROMMET!!! HIDEO KOJIMA ER GAAAAAAAL...


Serr, det er bare bonusræg til Xbox-versjonene.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hrmpf! Håper ikke det er så vanvittig mye dårligere på 360, elsker MGR og vil gjerne ha det ekstrainnholdet men jeg betaler ikke for Xbox One.
 

Lodin

Der Waaaah
Også skuffende at det er aliens. Burde kutta body fra navnet deres og gjort dem til terminatorer så de kunne knytta det til den derre ene greia jeg ikke husker navnet på. :p
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Dette har vel knapt blitt nevnt her på forumet?


Jeg var opprinnelig litt meh til hele spillet, siden jeg hater online-spilling. Men etter å ha spilt NFS Rivals og fått sett selv i praksis hvordan man på nestegenerasjonskonsollene kan lage helt sømløse overganger mellom enkelt- og flerspilleropplevelser, så er Destiny tilbake på radaren min. Skader heller ikke at produksjonsverdiene hos Bungie ser ut til å være fullstendig av kroken. Den musikken!