Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Novastrum

Feminist-elitist
Testa BeamNG for noen måneder siden. Ble mildt sagt skuffa. Noe av fysikken er veldig imponerende (softbody physics) men kjørefølelse og resten av motoren er ikke mye å skryte av - generelt buggy.

Lodin

Der Waaaah
Var det demoen du testa? Sjekka den ut nå og med tanke på at den bare er på 100MB er det rimlig opplagt at den er fra tidlig i utviklinga. Av det jeg har sett av tubber er det kommet mye lenger så jeg tipper de andre tinga blir fiksa. Når det er sagt virker det som ganske tørre greier og selvom kræsjefysikken er noen hakk bedre enn NCG så er dets mye mer spektakulære og gøyalle. Folk har dog allerede modda inn alt fra monstertrucker til jagerfly i BNG. Tipper begge ender opp med å eie.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaggu! Skuggekrigaren er fortsatt ganske fett. Og jeg har fortsatt ikke fullført det.

Edit: Øh, leste du egentlig artikkelen, Lodin? Det er Interceptor og ikke Flying Wild Hog som står nevnt der, altså. Interceptor var de som mekka Rise of the Triad-remaken.

Lodin

Der Waaaah
Broforce kommer som tidlig tilgang på Steam en gang i mars, men siden det er mer eller mindre samme versjon som de selger på hjemmesida allerede coppa jeg den og det blir såklart bare mer og mer awesome hver gang jeg tester det. Nye folk de har fått med siden sist er Conan, Ash fra Evil Dead, Neo, Begge kara fra Boondock Saints (de styres som en) og Machete. Det har også begynt å dukke opp nye ting på bretta som bikuber, ziplines og minibosser. Man kan og teste noen av de nye bretta som byen, men de er ikke med i kampanjen ennå. Online coop ser og ut til å være klart, men jeg fant ingen servere. Man kan og mekke egne kart. Så ja, er å eie til 15 brobucks.

Også er såklart årets GOATSE oppe til forhåndsbestilling hos Steam til ti dollars. Kommer en eller annen gang til våren.

Shinra85

Spillegals effort emo
Broforce blir å eie, kjører på med betaen/ alphaen/ proof of concept fra tid til annen. Liker det godt, så blir absolutt å støtte. Blir nok via Early Access, føles bare lettere for data-Ryggen.

Og det faktum at PewDiePie har et sitat i geitetraileren gjør meg bekymra for alle LP'ene med hyling som kommer framover

"Oh god faggot goat with a chainsaw nu jävlar hahahahahaha aaaaaaaAAAAAAAAAAH oh tractor? Goat need tractor to plow goats..... That means fucking broooooos AAAAAAAAAAH oh scarecrow" osv osv osv

Shinra85

Spillegals effort emo
Det gjør nok jeg også

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
@Yetipants-varsel, det er et nytt Jeff Minter-spill som eksisterer. Har ikke hørt noe om det noen steder før jeg så det i noens backloggery, men det er spillet med nest-høyest gjennomsnittsscore på Metacritic (etter Tearaway såklart).

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, derfor jeg skrev at folk burde kjøpe det i Vita-tråden Sony-tråden.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen

Eeeecccchhh. Jeg får frysninger, men ikke på den gode måten. Dette spillet ser helt skrekkelig ut. Eneste positive jeg kan finne er at du får beta-invitasjon til det nye Doom-spillet hvis du forhåndsbestiller.

In other news, det kommer visst et nytt Doom-spill?

Shinra85

Spillegals effort emo
Så ikke ut som det hadde forandrer seg noe siden TotalBiscuit sin hands-on på en eller annen PAX. Blir nok ganske greit hoppa over, muuuligens plukka opp når zavvi selger det ut grisebillig ca 3måneder etter launch

Edit:

Lodin

Der Waaaah
Lol, det er folka som laga Syndicate som står for dette. Etter remaken av Riddick ble Starbreeze nedlagt og folka stort sett splitta i to. Med tanke på at den andre halvdelen ga oss Brothers i fjor er det tydlig hvor alt talentet gikk. =D