Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Så får vi se da, om Battlefront faktisk ser så bra ut, og kjører i 60FPS, når det kommer i november.
Legg merke til at det står "in-engine footage" på de videoene. Mao. er det rendra i selve spillmotoren, men Jeg Gjetter(TM) at de har mata inn hva som skal skje, kjørt alt av effekter opp på 11 og så rendra direkte til video istedenfor at det der er sanntids-gameplay.
Det spillet ser ikke sån bra ut! =D
Så video fra produksjonen isted, og de bruker photogrammetry, altså photoscannede 3d-objekter. Noe som kan føre til ekstremt realistiske modeller og områder uten at det nødvendigvis krever altfor mye kraft. Samme teknologi som i den derre The Vanishing of Ethan Hawke Carter-greia. Så blir spennende å se hvordan det ser ut til sist.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ellers så går det jo an å nevne at alle som ikke gjorde sin plikt og kjøpte Gradius V da det gjorde rundene på PS2 for elleve år siden jesus hvor gammal er jeg egentlig, nå får en ny sjanse siden det er ute på PSN. Bare til PS3 da, siden et elleve år gammalt PS2-spill tydeligvis blir for heftig for PS4.

Novastrum

Feminist-elitist
Apropose shmups. Jeg har spilt Darius Burst på arkade. Lyden var uheldigvis skrudd (i pompen) til 11, så jeg fikk vondt i hjernen av å sitte der:

Det var et interessant format for å si det mildt (2720x768 troor jeg).

Novastrum

Feminist-elitist
Norge er nok fattig på gode arkadehaller, gitt. Tilt har gjort et veldig godt forsøk, men har dessverre relativt labert utvalg, selv om det er (var?) noen lysglimt der (Blazing Star <3)

Darius-maskinen fant jeg i Paris på Arcade Street, en skikkelig ålreit arkadehall av den gamle skolen, med masse klassikere kjørende på kabinetter i kjelleren, med de diggeste CRT-skjermene jeg har sett på mange år.

Rommet oppe var dedikert til slåssespill og mer moderne kabinetter, som Darius.

Aner dessverre ikke om det er noen gode arkader i nordeuropa. USA er nok ufattelig mye bedre stilt der, da de har mye mer robust arkadehall-kultur.

Sist redigert:

Shinra85

Spillegals effort emo
Blir å bruke for mye penger på arkader i Tokyo, kjenner jeg. Grugleder meg allerede

Shinra85

Spillegals effort emo
Takker for den linken! Og ja; skal gråte såpass heftig at det blir en egen hentai-undergenre

Lodin

Der Waaaah
Trur Sega World er omtrent nedlagt i disse dager. Stort sett ei sjappe for merch.

Uansett, dette ser nå like bra ut som filmen. Bare så synd det slippes samme dag som Metal Gear. :v

Lodin

Der Waaaah
Tilt eier. Mye fetere enn noe man skulle tru noen i Nårge kunne fått til (og designet på den sida skulle tilsi). Spiller alltid noen runder Rampage hver gang jeg er der.

Sånn ellers har MS sluppet siste kvartalsrapport og lol, de lemper sammen Xbox og Surface for å gjøre det mindre opplagt hvor hardt Bone bomber.
Computing and Gaming Hardware revenue decreased $72 million or 4%, primarily due to lower revenue from Xbox Platform, offset in part by higher Surface revenue. Computing and Gaming Hardware revenue included an unfavorable foreign currency impact of approximately 4%. Xbox Platform revenue decreased $306 million or 24%, driven by a 20% decline in console volume and lower prices of Xbox One consoles compared to the prior year. We sold 1.6 million Xbox consoles during the third quarter of fiscal year 2015 compared with 2.0 million consoles during the third quarter of fiscal year 2014. Surface revenue increased $219 million or 44%, primarily due to Surface Pro 3 units sold, offset in part by a decrease in revenue from other Surface devices sold. Surface Pro 3 was released in June 2014.
De skryter og av at first party-spillsalg er gått opp 49%...
pga. Minecraft. :v

E: Lol. Relatert er vistnok at det tidseksklusive COD-DLCet denne gangen går til Sony.

Sist redigert:

Novastrum

Feminist-elitist
I relaterte nyheter skal P.T. fjernes fra PSN på onsdag, og det er fare for at det ikke kommer igjen - så det bør vel hentes ned fortere enn svint hvis man er interessert og ikke har det allerede. (det er gratis)

demake

Seksuelt godteri
Del Toro </3