Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du store alpakka. Mega Man Legacy Collection 2 kommer til PS4, Xbone og Steam i august. Det du får med der, er Mega Man 7, 8, 9 og 10. Hosianna!


...Så var det bare å bitche over at det ikke kommer til Switch, da.

Blir vel en annen type bitching når jeg får kjøpt faenskapen også, med tanke på at Mega Man 10 med grei margin er ett av de vanskeligste spillene jeg har spilt i mitt liv.
 
Dette og Disney samlinga burde jo være det letteste i verden å porte så det er rart. Virker som Capcom tester vannet for mindre spill til Switch med Street Fighter 2 og det tror jeg ikke er lurt. 40 dollar for det er bare piss.
 
Gjett hvem som er tilbake? :sukk:

Johnny Fiskeræv er også tilbake. Må forhåndsbestille AoM for å få ham så da gjør jeg kanskje det.

Også har Nintendo Land fått en liten teaser. Sålangt er de eneste bekrefta atraksjonene Mario Kart kræsjebiler og en scene for live show.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
I bedre nyheter, Edmund McMillen har et nytt spill på gang, en sånn Super Kjøttgutt-klon.


Og det er stemmelagt av et av mine favorittmennesker.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hidden Folks fikk akkurat en stor oppdaterings med et nytt område og masse nye greier å finne. Hidden Folks er da en myldrebok i spillform, hvor du glaner på tegninger med masse folk, dyr og ting, og skal klikke på bestemte ting du finner ved hjelp av hint som gis nederst på sida. Kan si så mye som at fabrikkområdet (som er nytt) er skikkelig artig. Hvordan veit jeg det? Vel, spillet har nå norsk tekst. Utviklerne er bare to stykker, så oversettelsene håndteres av frivillige. Den eneste som har meldt seg for å oversette det til norsk er meg. Dermed veit du hvem du skal klage til hvis du ser noe dårlig norsk.

Spillet er forøvrig lett ett av årets beste, og passer like bra for barn som for voksne.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
RPS er imot piratkopiering, bortsett fra når de ikke er det. Som for eksempel når det gjelder No-One Lives Forever, retro-pastisj-spionspillene alle elsker men ingen har spilt fordi de som eier dem ikke gidder å finne ut hvordan rettighetene egentlig ligger an så de kan få gjenutgitt det. Derfor har RPS slengt ut en link til en side hvor du kan finne gratis nedlastbare utgaver av begge spillene, fiks ferdige til å kjøres på moderne PC-er. Anbefaler å slå til før Warner gidder å rote gjennom arkivet sitt og finne kontraktene så de kan sende en cease & desist.

(Trigger warning: Bakgrunnsmusikk med autostart)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Har kjøpt og betalt begge, men har tross alt ikke optisk spiller i PC-en lenger, så da må det nesten være greit å låne de der.
 
Taaakk! Leta etter en dugelig torrent av NOLF2 for senest en måned siden, men ga opp etter at den tredje torrenten som var seeda nok til å lande også var på russisk. Det var en trist følelse når et spill jeg digga føltes skikkelig utilgjengelig.
 
Vil spinne de hjula.

Noe jeg derimot ikke vil er å løpe gjennom mørke skoger. Kickstarta Darkwood for evigheter siden og prøvde det i går. Endte med at jeg slang meg i bakken og skrudde av. Fifaen!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Mens de 3.9 millionene som følger han på twitter kunne lett se at han bare trolla han journalisten. Han prøvde å komme med et poeng om polarisering i diskusjon på internett, men en hitpiece er vel mye lettere å skrive. Spesielt hvis man hater fyren, som er hvorfor han putter masse random trivia inn i saken som "Notch, the man who infamously called Zoe Quinn a cunt".
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Nå som jeg har regulering kan jeg endelig gjøre narr av den fortanna hans.

edit: Rot blir det ihvertfall.