Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Old news jeg veit, men fra den japanske Nintendo direct, var ikke på den europeiske/amerikanske versjonen

Phantasy Star online 2 på Switch..... i japan.... på en måte..... Står at det er cloud versjon, at den skal streames via en cloud tjeneste.... Noe àla playstation now spill tenker jeg. Og kun i Japan.... Er vel lite trolig med en release her i vesten, men det må være lov å drømme... For en tidligere PSO fanatiker så hadde det vært en våt drøm å få en engelsk versjon....Og på Switch av alle ting.. Min nye favoritt konsoll..

PSO på Gamecuben var mitt første ordentlige møte med online gaming, har faktisk fortsatt kontakt med folk jeg møtte der....er vel også kun wow som kan konkurrere i antall timer spilt....
Oppfølgeren gjør det også relativt bra i Japan, noe som gjør det ekstra fustrerende at de ikke gidder å lage en engelsk versjon...
 
Sjangsen for at det kommer hit er omtrent nada ja. Har dog hørt Jeff Gerstmann snakke en del om spillet på Bombcast og det er vistnok skitenkelt å spille det på PC. Det er mætti med folk som oversetter hele greia så stort sett alt er på engelsk. Ser ihvertfall ut at det ligger masse guider ute på youtube.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ikke offisielt, men med tanke på at GTA V fortsatt er et av bestselgerne på Steam ville det være forunderlig om det ikke dukker opp.
 
Problemet med Red Dead 1 er at noen kasta en masse av kildekoden. Å gjenskape spillet til PC er mer arbeid enn R* tror det er verdt.
Tar det for gitt at 2 dukker opp på PC, men man vet jo aldri.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Åh hjelpes, jeg elsker det og gleder meg til å se compilations av streamere som raeger på YouTube!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Fulgt med på NorthernLion som streamer det der. Ser helt fantastisk ut.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen

GI MEG


edit: det er et fake spill, fuck dere Atlus! Jeg vil ikke ha en anime-remake av Strange Journey, jeg vil ha Jack Bros!
 
Sist redigert:
Nintendo fortsetter å kjøre hardt:
http://www.businesswire.com/news/ho...s-Nintendo-Systems-Claim-Two-Thirds-September

Kort fortalt:
  • Tredje måned på rad at Switch er den mest solgte spillkonsollen(Vært nr 1 i 5 av 7 måneder den har levd)
  • Switch har allerede passert 2 millioner solgte bokser i USA alene
  • 4 rene Nintendo spill i topp 11 mest solgte spill i september
  • Tar man med 3ds og super NES mini, så står Nintendo for 2/3 av alt hardware salg i september
Tallene gjelder for USA, men tipper resten av gjengen ikke er så veldig langt unna samme bilde(kanskje med unntak av England, som er Sony land)

med lineup'en de har for resten av året så tviler jeg på at Nintendo gjør det så veldig mye dårligere....

GO GO Switch!!