Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Kingdom Come sparkstøtta jeg og det har etterhvert sett ut til å bli enda en Star Citizen.
Men så slapp de denne her og mange andre trailere. Det slippes i februar. Ser eibart ut!

 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
I motsetning til filmene fra 90 tallet så bruker de faktisk våpnene sine
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Har spilt Injustice 2 mer enn det fortjener. Altså, spillet er gøy og det både ser og høres nydelig ut, men man kan geare opp slosskjempen sin - og jeg blir helt avhengig av sånt.
 
Lurer litt på å kjøpe meg et nytt spill til ps4, noen som har noen tips?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Hørt mye fett om GTAV
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Kroppen er alt annet enn klar, men det der må anskaffes
 
Praise the Machine God!
Take control of one of the most technologically advanced armies in the Imperium - The Adeptus Mechanicus. As Magos Dominus Faustinius, you’ll lead the expedition on the newly rediscovered planet of Silva Tenebris. Manage resources, discover long-forgotten tech, plan tactical operations using the Noosphere technology and control your Tech-Priests every move.

Your every decision will shape the missions ahead and ultimately decide the fate of the troops under your command. However, choose your path carefully - the Imperium depends on it.
Det er vistnok 40K XCOM uten Sphess Merenes og istedet teknofile gærninger. Det kan jeg like.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
>dfn ingen oppfølger

Dette er også året hvor det spillet foregår. Føler du deg gammel enda?
 

demake

Seksuelt godteri
Nei, jeg føler meg ræva siden Metal Gear Survive kom ut for to dager siden. :sukk:
Så en tube av Jim Sterling som spilte dette. Herregud...