Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Shinra85

Spillegals effort emo
Det var litt av et syn
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
YESSSSSSS!


Forrige Orochi var veldig gøy, håper bare ikke dette er open world sånn som Dynasty Warriors 9. Eller dritt, som Dynasty Warriors 9.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Og da er Spyro Trilogy remaken annonsert var egentlig litt for voksen/kul tenåring når disse spillene kom ut så jeg gikk glipp av dem. Så kanskje jeg plukker opp denne samlingen. Nå mangler vi bare Crash Team Racing HD (og Crash Bash HD)




 

Terje

mostly harmless
Pillars of Eternity 2 er ute, og det får gode omtaler. Jeg har ikke fulgt så nøye med på utviklingen selv om jeg backa og vet igrunn ikke så mye selv, men det skal være gode greier. Det sies det overgår det første med god margin, og det ble ikke akkurat dårlig omtalt det heller.


Jeg har enda ikke spilt ferdig det første. :penga:
 
Fy faen ... Feil tråd igjen. Slett meg (edit: posten, ikke brukeren), Housey! :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har spilt det første i en del timer, og det er Baldur's Gate-i-ny-utgave-spillet jeg håpa på da jeg backa. Men det har noen gedigne difficulty spikes, selv om jeg tok meg god tid og utforska og daska rundt før jeg prøvde meg på neste store fight i hovedhistorien. Har prøvd på en av fightene i den første borga et tosifret antall ganger og det er bare ikke råd om å få det til. Får senke vanskelighetsgraden neste gang jeg har ork til å teste.

Vil selvfølgelig spille Deadfire også, men det tar så mye tid. Har lite av det om dagen.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg digger det første spillet og har kjøpt toern, men tror aldri jeg har vært av og på i et spill over så lang tid uten å fullføre det. Jeg går ikke lei, jeg bare tar meg for god tid (redanm den EKTE måten å spille det på) og kommer ingen vei.

Tipper jeg er pensjonist før jeg får kommet i gang med DLCet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ellers da, Rage 2 er bekreftet. Ikke laget av id, men av Avalanche (Just Cause, Mad Max). Jeg syntes iallfall Rage var god sort, selv om det dro ut litt for lenge og det ikke var spesielt interessant med den halvhjertede åpen verden-greia så var skytinga i ypperste klasse. Er helt med på en ny runde i den verdenen, for å si det sånn. Spesielt siden dette nesten garantert blir en ny runde med id Tech 6 (fra Doom) og da blir det masse græffiks. Så får vi håpe at det ikke blir samme meh åpen verden som visstnok Mad Max har, da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg syntes det, men det er mye fram og tilbake fordi atte noen fant ut at det måtte være åpen verden. Men bra pangpang.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Kanskje det beste fps-et med John Goodman?


Vet ikke om dette ble posta på forumet forresten, men BossKey (selskapet til CliffyB) har dævva:

twitterlink

Fucked up å tenke på at det ikke funka å hoppe på pubg-bandvogna med et krampeaktig mobilspill-lookin ass drittspill. RIP


----------
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg dauer av bildesiggen din, Nicholas.
 
Du å du, Killer 7 til PC av alle ting. Kjøpte det til GC fra noen her på forumet, men det var amerikansk og jeg fant aldri Freeloader-disken som lar en spille sånt. Blir artig å endelig teste.
 
Med tanke på at det er fallout-tema så er det vel ikke helt på jordet å anta at det er noe fra fallout-universet. Håper bare det er noe nytt og ikke noe så kjedelig som en port.