Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Synes det er stygt å hype sånt, det er mer sånn "Her har dere fallout 5 og det blir så bra! Og ja, Fallout 4 kommer til switch også."
 
denne streamen var det vistnok en fyr som valsa ut med legionærmaske og trua vaultboy med machete. Nå liggern dog å sover.
Uansett, om det bare er Fallout 4 til Switch så meh. Håpet er at de gjør som med NV og lar no annet studio mekke spin off med motoren til 4.
 
Se så, Fallout 76 ser ut til å være en spin-off med noen som bor aleiene i Valut 76 og endelig får stikke ut.

E: The Vault-Tec terminal in the Citadel lists Vault 76 as a "control" vault, with 500 occupants. The vault was designed to open 20 years after a nuclear war, and was among the seventeen known control vaults, meaning that it was used as a baseline to compare to experimental vaults. It is also mentioned in one of the alien captive recorded logs (no.13) recorded by Giles Wolstencroft, a Vault-Tec official who was abducted while inspecting the vault's construction site. In Fallout 4, the newsreader in the prologue mentions Vault 76 debuting in 2076 in honor of America's tercentenary when discussing Vault-Tec's plans to expand.
 
Sist redigert:

imported_Dash

Lurking since 2006
interessant, dette blir altså kronologisk det første fallout spillet da det orginale fallout 1 utspiller seg i 2077. Ganske interessant ide, får håpe det blir et veldig bra spill :)
 
Nei? 2077 er når bombene slippes. F1 foregår i 2161.
Men uansett er daten på pipegutten i traileren 27 oktober 2102. Det er forøvrig samme år Som Richard Grey blir The Master når han detter i no kjemikalier.
Så ja, hva i faen er dette spillet? Kotaku påstår det har online av no slag.
 

Terje

mostly harmless
Urk. Online, survival, base-building. Høres ikke ut som et Fallout. Kan ikke si jeg er videre entusiastisk om alt det der stemmer.

Hvor lang tid tar det før noen lager en Battle Royale mod?
 
Holder meg aventende til de sier mer under E3. Problemet mitt er at alle sånne overlevelsespill som ikke er Minecraft er uspillbar janky søppel. Om Beth faktisk greier å mekke noe som ikke suger kan jeg fint leve med at det ikke er typisk Dettut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Conan Exiles er faktisk ikke så hakkandes gæærnt. Men ja, ikke dette jeg ønsker meg av Fallout så blir glatt å hoppe over med mindre noe mer spennende blir annonsert.
 

Terje

mostly harmless
Yup, jeg og en kompis lekte litt med early access-versjonen i helga som var med noen øl til. Det er et godt ølspill, brutale kollisjoner og sinnakjøring så det holder. Fikk med meg at fullversjonen slippes nå ja, med save-wipe som er litt kjedelig med tanke på alt jeg og kompisen låste opp. Blir muligens noe kjøring i helga igjen.
 
Positivt overaska over hvor mye man kan mekke på bila nå både mekanisk og visuelt. Litt få skins, men det ligger masser i Workshopen. Digger og at det er mætti med turneringer og sånt.

E: Ok, største negativet er vel at spillet ikke har no tullete stunt modus sånn som Flatoutene siden samme studio mekka di. Håper det kommer som DLC.
Men ja, hoppa inn i multien nå og fy faen. Så ikke for meg at folk skulle race med busser og skurtreskere. Særlig lol var det fordi de to bussene bare dreiv å trolla ved å stille seg midt i kjørebanen sidelengs. Fantastisk!
:smugdog:
 
Sist redigert:
Skru på 3DSen din nå med en gang for det er Wario time. Warioware demoen er ikke helt det jeg hadde forventa. Charles Martinet har virkelig fått kjørt seg for i introen og resten av demoen holder Wario faen ikke kjeft.
Men ja, det er såklart en masse gamle og nye minigames og jeg gleder meg til å coppe.
 
Sist redigert:

Terje

mostly harmless
The Bards Tale 4 er snart her, det er en beta ute nå og det ser ut til å være gode greier. Som ikke er rart siden det er Inxile som lager det som nylig har kommet med smått fantastiske Wasteland 2 og Torment: Tides of Numenera. Det er Brian Fargo som styrer skuta igjen, og han var jo også denne gangen involvert i utviklingen av originaltriologien, og det er fler av de andre utviklerne også.

The Bard's Tale er et forfriskende pust i rollespillverden ved at det aldri har tatt seg selv spesielt seriøst og forteller sin historie med glimt i øyet. Det er heller ikke isometrisk som Wasteland et al, men førsteperson for å bevare stilen siden de første var i samme stil som Eye of the Beholder og Legend of Grimrock og slikt. Man er ikke låst til et grid slik man var i dem dog. Og kamper er fortsatt rundebasert.

Handlingen er satt til Skara Brae, et øyrike basert på Orknøyene og dets sagn og myter. Dermed er det ingen evinnelige orker og gobliner, selv om deres trow jo er gobliner i alt annet enn navnet. Likevel kult at det er basert på årtusengammel lore som ikke er oppbrukt i all annen media.

Eurogamer har tatt en titt. Ignorer den topp fem listevideo tittelen, dette er en ganske bra preview.