Den litt mindre Borderlands-tråden

demake

Seksuelt godteri
#21
Overbevis meg om hvorfor det er så bra så skal jeg rusle innom platerunkeriet og kjøpe det i kveld.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Sånn ellers: Borderlands er et spill for ekte spillere. Liker du ikke Borderlands? Ja, da har du rett og slett blitt Mainstream'd.

[yt]BmUJrKGN3C0[/yt]
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#25
Da har jeg endelig fått begynt, Nicholas og jeg kjørte noen timer igår. Og vi hadde det moro, fløy rundt og knerta negere over en lav sko, det er generelt veldig interessant. Har full dag idag, men håper å lure meg unna noe så vi kan fortsette noen timer til, for vet ikke om jeg gidder å spille det solo... På 360, co-oper gjerne.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#26
Borderlands er et fett spill i seg selv, men det tar seg opp betraktelig med litt coopings (starta spillet i splitscreen, artig artig). Om noen spiller det på 360 og ikke blir analpult av Xbox Live må man gjerne joine/invitere meg.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#27
Kjøpte detta på steam i dag, litt på impuls da jeg egentlig ikke hadde planlagt å kjøpe sånn med en gang men noen kamerater trengte en fyr til 4-pakka. Så ja, mulig jeg er med på litt kooop i framtida.
 
#29
Storkoser meg med dette både i split screen med ein kompis og online. Bygger opp 4 karakterer samtidig omtrent, går sinnsykt mykje fortere å levle med andre!

Trudde aldri det skulle være så moro å grinde! :D
 

Terje

mostly harmless
#30
Så hvordan er Gamespy nå om dagen? Jeg fikk det der inn på maskina mi en gang for en haug med år siden, og da var det noe jævelskap som bare brukte masse tid og resurser på generelt tøys, nektet å la seg fjerne fra Windows-oppstarten og bombarderte deg med reklamevinduer. Har unngått det som pesten siden, men lurte på å prøve litt multiplayer her etter å ha gått igjennom spillet en gang alene. Men det krever jo Gamespy, eller en konto der om ikke annet. Så er det noe herk å ha på maskina enda, eller går det greit nå?