Den mellomstore indietråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Dwarf Fortress er et sånt spill som jeg beundrer fordi det er så ballehardt, men som jeg aldri i livet vil spille selv fordi jeg veit at jeg ikke kommer til å orke det. Det hindrer meg ikke i å nikke anerkjennende til greier som dette:



Bare en mockup og ikke en faktisk mod, etter hva jeg leser. Dessverre.
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Hovedproblemet for meg er ikke egentlig grafikken så mye som at kontrollene er altfor knotete. Et av de beste spilla av denne typen jeg har testa var en zombie greie hvor man bare skulle overleve og komme seg fra bygg til bygg. Grafikken var like dritenkel der, men fordi det ikke hadde 14.000.000 forskjellige kommandoer så var det overkommelig.
Det beste for de folka som lager disse spilla hadde vært hvis de lærte seg hva en mus og en dra & drop meny var.
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Zomband het den vel. Hvis dem ikke har fiksa ting er letteste måten å overleve på å finne klær som gir litt beskyttelse, men ikke er helt mongo
hockey-utstyr
og motorsager eller andre meleegreier som lar en pløye gjennom svina. Skytevåpen holder merkelig nok ikke mål.
Skaff deg mat, utstyr og bra våpen så kommer du øst.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#26
Fikk e-post her om dagen om at Crayon Physics Deluxe er gitt ut. Har vært en konseptdemo ute lenge nå, og den var rimerlig stilig, så lurer på om jeg skal punge ut 19$ på dette i morgen.
 

oma

Village Drunk
#28
Zomband het den vel. Hvis dem ikke har fiksa ting er letteste måten å overleve på å finne klær som gir litt beskyttelse, men ikke er helt mongo
hockey-utstyr
og motorsager eller andre meleegreier som lar en pløye gjennom svina. Skytevåpen holder merkelig nok ikke mål.
Skaff deg mat, utstyr og bra våpen så kommer du øst.
Iz chessking out
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Det koster penger! *hvese og peke på*
Det koster tjue dollar. Tjener du ti øre timen på avisruta di eller noe, siden det tydeligvis er mye penger for deg? :p
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#31
Testet Crayon physics demoen igår kveld. Nydelig spill.

Men $19 mnja.. njaa... mnnnn.. er ikke helt sikker. Føler det er $5, kanskje $10 for mye azza. Det er ikke det at jeg ikke har råd, men det er så JÆVLIG mye annet man vil ha og da må man prioritere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Tjue dollar er mindre enn hundre og femti kroner (138 i skrivende stund). Det er litt mer enn du må betale for et nummer av Edge, eller mindre enn du betaler for lunsj på to-tre dager hvis du spiser på ei litt dyr kantine. Makan.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#33
tsk tsk tsk... Jeg kjøper ikke edge lengre, jeg betaler heller ikke for lunsj. ;) jeg vet det er lite, men jeg har for eksempel ikke kjøpt Megaman 9 ennå. hvorfor spør du kanskje? Fordi når man skal bli forelder forandrer alt seg. Man må plutselig begynne å spare penger. selv sånne småting. har ikke kjøpt spill siden november. SIDEN NOVEMBER!


jeg savner egentlig bare å kjøpe spill. :(

Kan jeg få kos?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#35
:) Nei, det blir faktisk spennende. Ser allerede for meg at han skal spille ting i samme rekkefølge som meg.

"NEI SØNN! DU FÅR FAEN IKKE SPILLE SPILL MED 3D-GRAFIKK FØR DU HAR RUNNA SUPER MARIO BROS MINST 5GANGER!"

men jeg vil fortsatt ha megaman 9
 

Novastrum

Feminist-elitist
#36
Stemmer for at dette emnet blir pinned, ofte kult å ha en gratis-spill-liste når man er on the road eller kjeder seg en liten halvtime.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Første tips må bli å laste ned Spelunky, skal love deg den togturen fra ene kanten av landet til den andre går som en røyk.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#38
Battleships Forever v.09 er ute. For dere som ikke vet hva det går ut på, er det en minimalistisk RTS hvor du har romskip med faux-vektorgrafikk bygd opp av individuelt ødeleggbare seksjoner som blæster hverandre. Greia er at spillet kommer med en utrolig svær Shipmaker som har skapt en diger community som går ut på å bygge så phete skip som mulig. Som f. eks disse beistene jeg har skapt:


Du kan gjøre jævlig mye med spillet, men samtidig beholder alle de forskjellige skipa et visst estetisk preg. Her er f. eks noe jeg IKKE har bygd:


Denne versjonen har jeg vært litt med på, dvs. lydeffekter, sprites, design av nye våpen, etc. Kisen nevnte meg i The Escapist-intervju, hurra.
 
#39
Cycerin: Det der var grisefett. GOTY! Synd at det ikke er multiplayer. Vet du, som er inni miljøet, om de har planlagt å legge det til?
 
#40
Jeg har prøvd Battleships Forever.

Hvordan FAEN fikk du til det der?! Jeg mener å huske at alle skipene mine så ut som flate padder og måkebæsj. Gæddæm! Jækla imponerende.