Den o store HUEHUE PS3 er cracka og hacka-tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#42
Sånn bortsett fra at det står i klartekst at de ser etter folk som så på en bestemt privat YouTube-video, og et begrenset antall ("some") Twitter-brukere som var blant de første til å tweete om sakene.
 

Lodin

Der Waaaah
#44
Sånn bortsett fra at det står i klartekst at de ser etter folk som så på en bestemt privat YouTube-video, og et begrenset antall ("some") Twitter-brukere som var blant de første til å tweete om sakene.
Tubben ble først gjort privat etter at alt fuzzaet starta. Jeg vet at ihvertfall jeg har sett den så kanskje dem skal gå etter meg og?

Nei vent, det skal de ikke. Retten nekta dem å utstede alle de infokravene fra Google osv. Ægd much?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#45
Hvilken tubb er det snakk om? Den derre GeoHot-greia som det var linka til overalt ?
 

Lodin

Der Waaaah
#46
Jepp, men det har såklart og spredt seg kopier. Kopier som Sony :qq:'er over og prøver å få fjerna. Så da dukker det opp nye.
 
#48
Digger at dei ikkje ein gang forstår at det er alt dette dritet som gjer at folk ender opp med hacking til slutt: Åpne opp, seie no berre eg!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50
Digger at dei ikkje ein gang forstår at det er alt dette dritet som gjer at folk ender opp med hacking til slutt: Åpne opp, seie no berre eg!
Det er vel snarere muligheten til å få spilt piratkopierte spill som gjør at de aller fleste smekker inn no hackings, men men.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#52
Øh, se mitt forrige innlegg?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#54
Det var ikke det det var snakk om, da. Overaggressive kopibeskyttelser, liksom. Da legger man jo gjerne inn litt hackings for å kunne spille backups. Men samma det, begge deler blir mongo.
 

Lodin

Der Waaaah
#57
Det var dagens gode nyhet for Sony. Den dårlige er at hver gang man logger seg på PSN sendes en ukryptert tekstfil med all informasjon om PS3en inkludert kortnummer om du har plotta det inn i PSN. Denne kan såklart hackere få tak i. Ihvertfall om denne artikkelen stemmer.