Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Play.com hevder hardnakket at de har walo 3 i hende 27/4/07 (bevis). Nå som ingen sier noenting om slippdato, og IGNs ville gjettning er "innen 31/12/07" ... vet play noe ingen andre vet? Jeg spør her, fordi ingen andre vet. Nå er jeg selvmotsigende, men faen heller. Ikke det at jeg tror noen av dere vet ettersom det ikke står noe her, men jeg gidder da faen ikke å grave meg gjennom alle nyhetsartikler skrevet om halo 3 ute på intarwebben for å se om det finnes et hint av et rykte, og det kan jo hende noen av dere vet noe uten å si det. Eh? Det er jo det dere er her for?

Ja, og takk for sist, godt nytt år, etc.

Med tanke på at Halo 3 bare er pre-alpha/alpha nå, og at selve betaen starter først i april/mai, er det tydelig at den datoen Play opererer med er feil. Selv ville jeg satset penger på en november-lansering, men jeg blir heller ikke overrasket om det blir utsatt til 2008.

Noe annet: Bungie har nylig lagt ut en liten reportasje om det kraftigste våpenet i Halo 3, nemlig "Spartan Laser". Klikk her for å se.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg slo opp, for moro skyld, i arkivet på jobben, og der står det at vi skal få inn Halo 3 den 20. oktober.

Jeg tar ikke noe ansvar for at det stemmer, men det står ihvertfall der! :)

D

Deleted member 91

Gjest
For å si det slik: Jeg spanderer Legendary Edition på alle sammen om spillet kommer før november. :)

K999

Keystone State Of Mind
Hvor mange her har en xbox 360, og vil ha Halo 3?
Nicholas spanderer.

Hvis det kommer før november.

Blir dyrt dette.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg skal huske det. For sikkerhetsskyld. B)

K999

Keystone State Of Mind
6 Halo 3, Legenday edition til salgs. Noen som vil ha? Får inn rett før November.

Oh you, Nicholas. :elsk:

K999

Keystone State Of Mind
Og når slipper Crackdown i europa? Og vil vi i Europa også kunne spille Halo 3 beta? Jeg så på gamespot at det stod 20 februar på Crackdown, men det gjelder vel for USA?

D

Deleted member 91

Gjest
20. februar i statene, 23. her for oss her i Europa. Følger med betainvitasjon her borte også.

K999

Keystone State Of Mind
Et til spørsmål siden jeg er en lat faen.
Når Crackdown kommer altså 23 februar, vil Halo 3 Beta være klar? Eller når begynner Beta testingen til Halo 3?