Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

I et forsøk på å gjenopplive tråden: Hva synes dere om de nye mapsa, og hvilke tidligere maps vil dere se igjen? Jeg digger de nye mapsa, skriver min mening hvis jeg vet at noen vil lese og fremdeles er interesserte i Halo 3.

Skulle likt å sett en remake av Foundation. Sannsynligvis et av de mest intense mapsa på Halo 2. Lite map men mange gjemmesteder og konstant action. Funket perfekt til Rockets og Swords. Noen som husker det? :p
 

K999

Keystone State Of Mind
Har vært veldig lite konsoll spilling på meg, siden før jul. Og spesielt lite Halo-ing. Så når kom de nye mapsa? Har ikke fått med meg det, men får vel spille igjen i morgen etter skolen da. :)
 
Kan også nevnes at Bungie er fullt i gang med Map-Pack nr to.

Første små detaljer:
Opprinnelig skrevet av Bungie.net

The next batch of DLC is coming along nicely. I can pretty much guarantee that fans of arena style competitive gameplay will be taken care of. But I can also guarantee that my all-time favorite ever Halo map will be included too, if yesterday’s playtest was anything to go by. A large map with some vaguely familiar features just rocked my world. It was AMAZING fun. Any time I am in an hour long standoff against an equally matched team and it never becomes frustrating, is evidence enough for me that we are onto something special. Hopefully we’ll be able to share more details early in the New Year.

We’re playing the next batch of DLC. This first trio has been very well received. Eventually your Halo experience will be so swollen and engorged that you’ll have a hard time even remembering what the original map selection was. In the future, we’ll be bringing you more fully custom built maps and they may include one or more of the following:
· Symmetrical arena maps for competitive play.
· Returning classics demanded by the fans.
· Crazy new stuff you never expected.
· Unusual maps with lots of potential for interesting game types.
· Graphically spectacular settings.
· More Forge objects to use on new maps.
· Surprises.
 
Jeg har tro og håp på Foundation. Det vil komme. Eller så må jeg lage det selv i Forge på Foundry.... ja! For en idé! :D

Håper den kommer i mars/april eller noe, når den første map-packen blir gratis. De som ikke kjøpte den fordi den kom gratis får en smekk på trynet når alle kjøper den nye og spiller den.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Kjøpte de nye bretta, og de var forsåvidt grei skuring, men selv om H3 har jævlig mye stæsj er det fortsatt morsommere å spille CoD4. :/ Setter forøvrig trynet mitt på at et av de nye bretta er en remake av det derre snøbrettet fra Halo.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Noe av det smarteste de kan gjøre er jo bare å porte de gamle Halo 1-klassikerne med litt oppdatert grafikk og slippe en "classic pack" om en liten stund. Null arbeid, garantert masse penger.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Samt at kanskje verden blir dritfornøyd med å slippe 20 brett med muligheten til å falle utenfor en drøss plattformer. Jeg er lite oppdatert: har Blood Gulch eller Coagulation dukket opp i noen ny form?
 
D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(SirkusMartin @ 07.01.08, 13.47) 96903
Samt at kanskje verden blir dritfornøyd med å slippe 20 brett med muligheten til å falle utenfor en drøss plattformer. Jeg er lite oppdatert: har Blood Gulch eller Coagulation dukket opp i noen ny form?
[/b]
Valhalla som er på discen fra før er det som ligner mest, og et av de nedlastbare bretta har ørkensetting, utover det, nei.
 
Standoff, som er det du nevner etter Valhalla, er jævla intenst med en del spillere. Det minner om en miniatyrutgave av Coagulation synes jeg. Team Objective games funker strålende der.

Enig med Archtor på det han sier. Folk hadde gledelig betalt penger for det.