Den sosiale analogspilltråden (Snapchat-nicks ITT)

demake

Seksuelt godteri
#24
Bra vi har mye batteri på smartfonene her. Smallworld, puppefilmer og Shinra-musikk på vinyl.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#26
Alle mine vante nick var opptatt!
 

demake

Seksuelt godteri
#29
Nei, Listen To Aylin-utgivelser. Vi gikk raskt over til Electric Light Orchestra og negerdamedisco.

Edit. Leverte kurderne snaps? Jeg var for opptatt med å tape alle mine hus og hoteller til JÆVLA ASLAK-:argh:
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#30
Takk for en særdeles hyggelig kveld! Jeg føler meg også snytt av Aschlakk, som vant begge spillene, og synes vi må rette opp i dette umiddelbart. Mandag, encore, hos meg på Møhlenpris? Sagosen og andre bergensspillegalere er velkomne.
 

oma

Village Drunk
#31
Uforberedt på at jeg skulle underholde SGere med snæpps, så ladet jeg ikke min mobil på min vanlige laderutine hver 6. time før jeg skulle bli full på Valhalla Mjød hos den beste homsen <3 Sofie - selvom jeg ikke helt vet hvem det er - fikk mange snæpps av min vakre tunge. Eksklusivitet rett der.

Munshkin og Small World ble spilt, og Asslike vant i begge.

Redigert: Tutankoopa. Mandag funker kanskje, men jeg er ikke helt sikker. Men om det funker, så skal det lades mobiler.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#33
Får også chime inn og takke for en hyggelig kveld. Gøy å vinne også. Også må jeg beklage at jeg tydeligvis ikke er noen mester snapchatter.
 

demake

Seksuelt godteri
#34
Det var veldig trivelig, og jeg håper dette er noe vi kan gjøre oftere. Neste gang er jeg klar for å prøve Dominion siden alle snakker så varmt om det.
 

demake

Seksuelt godteri
#36
Jeg er nede. Hos Ole, right?
 

demake

Seksuelt godteri
#37
To runder Dominion. Den første eide, den andre var The Game of Oma, så det er tydelig at kvaliteten avhenger av kortene.

La oss forsøke å få til en runde analoge spill på lørdag. Aslak er afk så jeg håper Sagosen er med. Kan høre om gubben er down også siden han liker Smallworld.

Edit: han er med
 

oma

Village Drunk
#38
Jeg er den eneste som har brutt win streaken til Ass liek i Bergen.

Aslak: 3
Oma: 1
Resten: 0

Men ektesnakk: Jeg forstod ikke hvorfor den ene runden var verre enn den andre. Var det heksen eller smien som gjorde første runden så mye bedre? Eller var det det at jeg fikk fingrene i alle vollgravene den andre runden? :smugdog:

Når det er nevnt, så er jeg for å ha mer anbefalte decks til neste gang ^^
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#39
Agradula: Skal vi virkelig sitte å se på at Bergen har all moroa?

PS: Før 1. juli

I andre nyheter spilte jeg en runde Junta her for et par uker siden, det var ganske gøyalt selv om jeg tapte og sutra over det.