Den sosiale analogspilltråden (Snapchat-nicks ITT)

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#62
Det Munchkin-spillet gikk ikke veien, for å si det sånn. Jeg skulle skjønt hvordan det var fatt med meg da jeg spilte et lvl. 16 monster på meg selv bare fordi det het "King Tut". Det var en kjempehyggelig aften og jeg legger meg flat for at jeg ble litt for glad i cognacen deres. Veldig pinlig. Kult av Demake å følge meg hjem, tusen takk :) Neste gang holder jeg meg til de tre tuborgene mine. Var heller ikke kult å våkne til vårrengjøring med tidenes kvalme idag. Men det var verdt det, slike hyggelige kvelder med kjempebra folk kunne det vært flere av :)

Spillene:
Jeg vant i Dominon! Lagde en strategi som funket, men kom litt sent igang og måtte knive med Oma på slutten. Heldigvis hadde jeg kjøpt en herregård uten at han merket det, og jeg vant et poeng over.

Smallworld gikk skeis, jeg ble tatt hardt bakfra av Demake i første runde og han lagde hakkemat av mine djerve dverger. Deretter klarte jeg ikke bestemme meg for om jeg skulle knuse lederen Oma eller ta min søte hevn på Demake, og mellomløsninga mi gav hverken penger eller søt hevn.

Pandemic var forvirrende, men Jarle hadde klart hode og fikk reddet verden fra en sikker undergang. Tror ikke vi andre hadde kommet særlig langt.

Munchkin husker jeg svakt at vi begynte på.
 

oma

Village Drunk
#63
Hahaha, Kong Tut. Halvveis ut i Pandemic så husker jeg lite annet enn at jeg lo hysterisk av den minste ting. Jeg får vel takke Morten for at han støttet meg hele veien til taxi-holdeplassen ^^
 
#64
Spiller alltid totalt random kortvalg. Med litt ekspansions dukker det opp en haug muligheter og strategier å leke med uansett. Kun base game er ganske begrensa i hva man kan ta seg til.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#65
Heter erkeazy-e. Send meg en snap kødda ikke gjør det.
 
#68
Jeg sendte en video i går kveld (som vanlig fra bilen) og da kom det en notification om at du hadde tatt screenshot. Det er ute av loggen nå, så jeg kan ikke bevise det. Men jeg skal passe meg fra nå av.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#69
Jævlig rart, satt på fest da jeg fikk den, og tok slett ikke screenshot (hvordan shotter man en film uanz).
Men ja, best å være varsom uansett!
 
#71
ksagosen siden Sagosen var opptatt. Send usmakligheter hitover!

Har ferie fra mandag av, håper på å kunne spille analogt med favoritthomonerdene mine fremover!
 

demake

Seksuelt godteri
#72
Nå er vel både Aslak og Tut i det store utland, men vi får se. Oma og MortenKombat er vel sikkert nede for en runde til.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#73
adooratiob

Når man får broren sin til å fikse det, og fyren bommer på 'n' så blei det sånn istedet. Så vis meg hypen; FRELS MEG!!!1
 

demake

Seksuelt godteri
#75
Se her ja! Skal vi finne oss et tidspunkt?
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#79
Hmmm. Lurer på hvorfor det der skjer. Neida kødda screencappa selvfølgelig en frame fra den pikselerte snutten der du panna rundt i et eller annet nabolag.