Den sosiale analogspilltråden (Snapchat-nicks ITT)

Shinra85

Spillegals effort emo
:O

Tror vi sier bugs. Selvom det er noe veldig spennende ved å screenshotte bilder av et brettspill....


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har bare fått beskjed om at Nicholas Quisling Screenshotter Kydland har screenshotta ett av bildene mine. Skulle vist dere men jeg bruker Android og det er så avansert og flott at man ikke en gang kan ta screenshot uten root.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Google it. I nyeste Xperia Z-firmware ble muligheten for screenshot ved å holde nede power fjernet hos meg. Nå må jeg holde nede power og volum ned. Upraktisk.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Takk for en bra kveld. Imperial var veldig kult. Da vi satte sluttstreken satt jeg med størst formue (54 millioner), men to runder til og Jarle hadde vunnet. Han bygde Italia og England kraftig opp, og de to engang så mektige Tyskland og Østerrike var allerede fallende stjerner. Et pent eksempel på hvordan penger korrumperer: vi kjempet så mye om Østerrikes statskasse at krigsmaskineriet ble glemt og hele landet var iferd med å implodere. Genialt spill!
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg er fornøyd med at jeg satt på topp-obligasjonene til både Frankrike og Østerike-Ungarn, og kunne ikke brydd meg mindre med å tape.

Jarle likte Imperial veldig godt og spurte meg på vei hjem "Kjenner vi noen andre som kunne blitt med å spille dette?"
Nei, svarte jeg til det.
Litt vel komplisert å forklare spillet til nybegynnere. Det er virkelig ikke for babby. Jeg forstod ikke reglene skikkelig før det var for seint for Frankrike å reise seg fra asken igjen.

Takk for en flott kveld. Synd å miste Tutankoopa til tyskerne, men du er hjertelig velkommen til Bergen for å spille med NMSP SG avd. Bergen i fremtiden.
 

demake

Seksuelt godteri
Pandemic/Imperial crossoveren kommer på neste spillkveld.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Greit! Greit.

Sviddlauk

Så, vis meg hvorfor snapchat er verdt tida mi.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Doom II eide.

To nøtter til Askepott av Sviddlauk, derimot....


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Well played, Karoliussen. Well played.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Dette, men jeg innrømmer glatt at det ikke er alle som får alt hele tiden. Fordi det er så mye jobb. Hvorfor har ikke Snapchat en gruppe-funksjon?!?!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, det Karlsen skriver.

Vil uansett bare gi en liten shoutout til Agra og Sofie, som virkelig har kvalitetssnappa de siste dagene. Når det er sagt var den siste fra Demake en instant classic.