Den sosiale analogspilltråden (Snapchat-nicks ITT)

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Avdeling Drammen er meget fornøyd med den spillen, men jeg har også opplevd at forskjellige grupper taklet det sikkert veldig forskjellig. Med kjerringa, ganon, hans utvalgte og en kar til ble det en megahøydare. Med en annen gjeng ble det litt tamt, mye fordi ingen av dem kjenner konseptet metagame og tok få sjanser. Legger du færre enn fire kort i posen gjør du noe feil.


Edit: med ganon og co ble det betalt for å åpne andres poser samtlige runder....
 

demake

Seksuelt godteri
Jarle betalte riffen for å åpne hans egen pose :psyduck:

Edit. Men ja, det er veldig avhengig av gruppen. Slik er det jo med de fleste spill, men spesielt spill som Shrnottingham, Coup, ONUW og The Resistance.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg trur jeg er solgt.


Siden jeg ikke har plass til TI3 på bordet, så ser dette ut som et ålreit alternativ. Jeg elsker TI-universet, og åssen alle rasenes spesialegenskaper virker mot hverandre. Nå er Rex et HELT annerledes spill, men det ser ut som noe jeg virkelig kan like. Nå må jeg bare vente på lønna mi.

Forresten, hvordan er stemningen for at vi streamer neste TI3-kveld (lørdag 28 februar)? Greier vi å få det til Oma?
 

demake

Seksuelt godteri
Trip report plz. (kommer til å skaffe det uansett)
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg. Elsker. Twilight Imperium!

ImageUploadedByTapatalk1423424606.225904.jpg
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg tilgir aldri at du gimpa krigsstjernene mine!

Edit. PPPS: NB. STYGGESTE KOPPEN (red anm.)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den koppen det er bilde av på den koppen står det "Kaffe Til Deg" på, sant?
 

demake

Seksuelt godteri
10001017_934625013227925_1509063248629514217_o.jpg


The fourth fraction from ‘Scythe’ game - Tatars, Crimean Khanate!
Their ‘mechs’ are very outdated and still remember the nineteenth century…
but their real strength is terrible cavalry and archers using exploding & poisoned arrows! This fraction is full of mysticism, exotics and faith in supernatural powers.

\o/\o/\o/\o/\o/\o/
 

demake

Seksuelt godteri
Når betatestingen starter. Tipper det ikke blir så veldig lenge til.
 

demake

Seksuelt godteri
Det nærmer seg helaften 8-spillers TI3 (lørdag 28). Kanskje Oma får en stream oppe? Kanskje ikke?
Er det i det hele tatt interessant å se på? Tvilsomt, men hvorfor ikke.

14951.jpg
 

demake

Seksuelt godteri
Du er så jævlig smug på den bilden, @Novastrum
 
Planlagt en runde TI3 førstkommende søndag. Blir ikke noe stream, men muligens et bilde eller to (hvis jeg gruser de andre).

Ellers spilte jeg Conquest of Nerath: http://opinionatedgamers.com/2011/07/04/review-conquest-of-nerath/

Minnet meg først litt om Axis and Allies i D&D, med litt mer randomness.

Er én av fire nasjoner (menneskene, alvene, undeads, og goblins/something), og man skal selvfølgelig gruse de andre, enten alene, eller to mot to. Kan raide dungeons for å få "treasure", som egentlig er permanente abilities som oppgraderer deg (i kamp) på en eller annen måte. Kan bygge armeer med alt fra storm elementals til drager. Likte dynamikken i spillet, men kan kanskje bli litt kjedelig i lengden, på samme måte som andre spill med fast kart og startoppsett (selv om dungeons og treasure bidrar til å være et varierende element).
 

demake

Seksuelt godteri
@Agradula kaster skam over photoshop-ferdighetene mine. Dette er det beste noensinne. Jeg er så jævlig klar til å knuse alle sammen under en flåte av dreadnauts på lørdag.

Neida, disse 'nautsa er kun for å beskytte warsunsa mine. Jeg lover.

10828037_921725264539100_4483387459300488394_o.jpg


Ellers. Oma og Jos skal prøve å sette opp en stream med hådekvalitet på den på fredag, så vi får hva simn sjher. Jeg aner ikke hvor jævla interessant det er å se et kaos av brikker som er så små at man ikke får med seg noe, men det kan hende @oma blir full ut på kvelden en gang så det kan jo hende det er noe likevel.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det dere burde gjøre er rett og slett å fikse en dobbel stream.
En hvor dere kan gå i et rom og fortelle litt om planene dere har, og en annen som viser rommet. Altså. Hvis dere får til det. da. DA.
 

demake

Seksuelt godteri
Da blir det som Let's Playen vi filma, men ennå ikke har klipt. Men det var ikke en dum idé. Kjøkkencam, @oma, dette fikser vi.