Den sosiale Spore-tråden for rare dyr og dingser.

Novastrum

Feminist-elitist
#21
Fant ut at brukernavnet mitt er novaster, så kan putte opp det i steden. :)

Jeg skal forresten lage dyrehage på en avsidesliggende planet, med aidsinfiserte Lodstere som hovedattraksjon.
 
#22
Vet ikke om det er brukernavn eller noe jeg. Men måtte lage en EA konto hvertfall når jeg installerte. AlmostNameless.
 
#26
Hvor lang tid med spilling er det før man kommer til space age sånn ca? Vurderer å kjøpe dette selv hvis jeg får kloa i noen penger.
 
#27
Du klarer det fint på en dag. Og man må vel ikke ha internett for og installere det?
 
#31
Ja jeg skjønner ikke hva som er poenget med å tenke lengere enn nesa mi ass, jeg har det fett her lixom og klarer meg bra ass.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#38
Noen som har kommet til midten av smørøyet enda da?
 

Lodin

Der Waaaah
#39
Næh, måtte gi opp Lodsterne på Civ fasen siden kombinasjonen høyeste vansklighetsgrad og at alle hater meg gjorde det umulig å komme videre. Gikk greit å forsvare seg selv på tre fronter, men jeg fikk faen ikke noen fot utafor øya mi selv etter en time med gnurring.
Nå spiller jeg med noen snille små froskepappegøyer og bruker betraktelig mye lenger tid på hvert stadie. Faktisk ganske morsomt å skaffe seg et crew med tre andre dyr og farte omkring å utfordre andre raser til dance-off. Snart klar for tribal staget nå.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Fikk endelig kjøpt Spore (299 spenn på Elkjøp, slå den) så legg gjerne til Fetthesten i kompislista så kanskje dere også blir hjemsøkt av fetthester, tukigere og ikke minst Dingopig Extreme (TM).