Den sosiale World of Warcraft-tråden

Det kryr av lvl 1 kuer som bokser på de serverne er oppe, dette her er utrolig lattis .. jeg har så misnøye med dem noengang .. liker enda ikke at vi får pally og alliance for shammy. Bedre hadde vært om å gitt oss death-knight og alliance noe annet surr.
 
Men kom igjen da! Få Grim Batol opp å gå! Jeg har fått en ny armor av en kompis jeg vil sjekke ut også dinger jeg snart lvl 36. Ikke lenge til mount og mail. :)
 
SITAT(Duke @ 06.12.06, 19.10) 39789
.. liker enda ikke at vi får pally og alliance for shammy. Bedre hadde vært om å gitt oss death-knight og alliance noe annet surr.
[/b]

Så absolutt, men gud forby en orginal løsning på PvE problemet med de to forskjellige klassene!
 
Ikke sant .. shammys og horde generelt whinet litt over pve tilstandender, hva gjør blizz? tar den enkleste og billigste løsningen, som fjernet unikheten som var mellom horde og alliance.

Sukk ....
 
Hvilken server spiller du på? Siden du klarer å komme deg inn.


Haha, 90% av serverne er faktisk tatt helt vekk fra listen nå, og det finnes ikke lenger en "French servers" tab, genialt
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Pets scaler med gear Duke. Gjør i hvertfall det for hunters, burde gjøre det for andre klasser også, ingenting er mer ubrukelig enn statiske abilities.
 
SITAT(AzMan @ 06.12.06, 19.14) 39792
Men kom igjen da! Få Grim Batol opp å gå! Jeg har fått en ny armor av en kompis jeg vil sjekke ut også dinger jeg snart lvl 36. Ikke lenge til mount og mail. :)
[/b]

Horde? Add spacelord. lvl 43 mage. ^^

Duke: Jobber du fortsatt på Kinoen?
 
Føkk...

Jeg eier deg. Homo-rogue.
 
Og når begynte du å pvpe da vennen?


kos: Det er 2000 i kø på realmen charen min er på, hurra.
 
Øy... 844 ccrit på pyroblast... 4 slike og du er en død neger.
 
SITAT(Eivind @ 06.12.06, 20.36) 39817
Og når begynte du å pvpe da vennen?
kos: Det er 2000 i kø på realmen charen min er på, hurra.
[/b]
Når grand marshal-våpen kom innen rimelig rekkevidde, ergo i dag. :p
 
SITAT(Eivind @ 06.12.06, 20.36) 39817
kos: Det er 2000 i kø på realmen charen min er på, hurra.
[/b]
Jesus, du har jo flere lvl 60's enn Revan har hår på pungen det må da være mulig å spille på en av de?
 
Hadde jeg hatt lyst til å loke meningsløst rundt på en character jeg ikke har noe å gjøre på, hadde jeg vært casual.

Anngående Pyroblasten må du nok opp i 8 vennen.
 
Du hater meg. :(
 
Yes! Endelig er Grim Batol på beina igjen. La merke til at alle Talent pointsa var resetta, og det gjorde ingen verdens ting ettersom jeg hadde brukt dem ganske dårlig.

La deg til Affable. :)
 
Jeg spiller på stormscale Eivin .. ja, jeg jobber enda på kino :D Sluttet på treningsinstruktør jobben for ikke så lenge siden, jeg skulle jo pvp så da kunne jeg ikke ha to jobb.

Anyway

blazing speed til mage er egentlig usakelig imba .. det procca tre ganger mot meg mot en rouge i samme fight, og den proccer minst en gang mot nesten alt av meele. Den er rett og slett genial. Må være det beste mage har fått evher, fatter ikke at firemage har fått noe så bra. *bøye seg i støvet*

Dragon breath Rett og slett genialt, aoe stun i 3 sec? med skade? for meg så critter den på 1200 .. de gangen den har crittet så har det vært andre, så jeg vet ikke om dritten har ignite eller ikke og om ignite ødeleger effekten, MEN .. det sharer jo cd med CoC, så ærlig talt ... har du denne kan du like gjerne fjerne CoC, det suger! Dessuten har du world CD etter dragon breath, men som sagt .. jævla genial talent, men er seriøst ikke vært trade off.

Og med frost talent så har du 8 cd på cOc, 24 sec cd på icebarrier, 8 min på cold snap og 4 min på iceblock.

Water pet *hylle* Noe så genialt!! det kom en warlock og en mage mot meg .. insta summon peten; frost nova fra 35 yard .. fikk polly locken

uns. power + frostbolt + watebolt fra pet .. min crittet 2500, pet crittet 1000 så var han fortsatt i min pet sin frost nova, locken gikk også egentlig greit å ta ned.
DET som suger er at den har bare 45 sec før den forsvinner, og 3 min cd.. skulle hatt 1 min duration og 2 min cd spør du meg. Det geniale er at du kan insta-summon den.
Dessuten så har frost mindre cd med talents i tillegg.


Herregud, i en drømmeverden så ville jeg hatt blazing speed og frost pet.
Faen as, nå vet jeg ikke hva jeg skal ha .. skal nå respecce til arcane og skjekke ut slow litt nærmere.
Tingen er at jeg elsker burst dmg, burstdmg er det beste og fire mot druids, locks, priest funker bedre enn frost, men med denne peten så kanskje det blir litt anderledes.

I TBC så kommer jo også icelance, så kanskje behovet mitt for burst dmg blir tilfredstilt. Men ice lance er jo instca. . kan de ikke bare få en frost spell som er 1,5 cast? :s

Jaja .. mer testing av talents og nye 50 g ut av vinduet.