Den sosiale World of Warcraft-tråden

Når jeg spilte magen min i beta brukte jeg Peten når det så ille ut, altså når jeg fikk en add på meg (i form av en annen spiller etc), med ice barrier leker man med alt som ikke kan dispelle.

Mage er vilt nå ja, helt helt vilt.

men bruker du blink mot en paladin bør du ha taktikken din klar for å si det midlt. Hammer of justice - Crusader strike, critter hos meg for 1200 med 300 spelldmg, SoC proc for 1000, etterfulgt av judgement for 1200, så hammer of wrath, alt før stunnen var over.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Jeg digger det at Mage DMG reduction talentet er sånn ca. ti tusen ganger bedre enn hva Warriors har. Now that makes sense! Når får vi litt Warrior <3.

Uannsett, ble kastet ut av det studenthølet her, så jeg er klar for TBC. Begynner faktisk å glede meg riktig mye :D
dvs.: at jeg får fungerende internett. Kunne vært med på litt julekos i Westfall også. Kan si at "cap" er lvl 30? Så får vi tatt litt RFD/K også (husker ikke). Hadde vært nice med fem fra SG som bare koser litt sammen.
 
Jeg er så utrolig mye med på det, må få tima det så vi er rundt 18-20 midt i juleferien for min del, hadde vært jævlig koz å sitte inne 2. juledag på kvelden og kose seg skikkelig med wow. :D

Og ja, jeg begynner å se at warriors sliter mer og mer. Det er synd. Til trøst så blir paladin mer og mer en ren support klasse.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Det kjipeste er at alle de andre klassene får nye leketøy. Warriors kommer til å bli spilt NØYAKTIG likt. Den største foskjellen er vel at Prot. har fått seg en rimelig nice buff (for oss som tanker). Men suger fortsatt herlig hardt til PvP. Hvorfor i allverden taunt ikke virker i PvP er helt latterlig. da kunne faktisk tanks fungert, tom vært litt... bra :eek: Intervene høres greit ut på papiret. Men hvorfor ikke heller en intercept som automatisk tar det neste angrepet til fienden? Altså at du tartegger en fiende, charger og tar det neste angrepet hans + daze. Jeg har ikke tenkt til å flytte musepekeren til party-framen, det er "litt" fjernt for noen som ikke healer.

Kunne vi tatt det litt på dagstid? Si to-tre-fire timer om dagen? Ikke stresse, grinde levels sammen etc. Fra fire-fem til rundt ni tiden?

Har nemlig en del fylla å ta igjen.
 
Warriors får ikke mye i BC, men det gjør egentlig ikke rogues Heller.
Sure, vi får knivkasting og en par mer eller mindre "brukbare" ting, men roguen kommer fortsatt til å bli spilt omtrent helt likt som før =/
 
SITAT
men bruker du blink mot en paladin bør du ha taktikken din klar for å si det midlt. Hammer of justice - Crusader strike, critter hos meg for 1200 med 300 spelldmg, SoC proc for 1000, etterfulgt av judgement for 1200, så hammer of wrath, alt før stunnen var over.
[/b]
Ja as! Jeg rører ikke blink før paladinen tar hammer of lol på meg, først da blinker jeg vekk .. det råeste funka istad .. på det siste attacket så procca blazing speed ( hadde10%hp) så prøvde han å ta hammer of morrapuler(justice?) blazing speed --> blink den nådde meg aldri. :D Ranged execute ftw.

Jeg har ikke ord for hvor bra blazing speed er, dragon breath er som igjen .. brukbart.


Men jeg liker ikke det som skjer med den classen jeg har mest respekt for : warriors.
Jeg håper at noe dratisk skjer der, men taunt funke i pvp? Nei as. :p

Edit: tatt fra combatloggen min ( er jo ikke frost atm)

"You are afflicted by silencing shot"
"reqoils multi shot crits you for 2319"
"reqoils auto shot crits you for 1211"

Og det var før silence min gikk over, på autoshott procca blazing speed, så jeg kom meg unna.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Hvorfor ikke? Da kunne prot warrs faktisk gjort det de er gode til. Å beskytte andre. Hva kan jeg gjøre som tank? Bære flagg, oi druids er ca. tjue ganger bedre enn meg. Spamme hamstring på alle. Jippi. Greia er at man er totalt UBRUKELIG. Skaden man gjør er så lav at det ikke er morsomt engang, og ingen instants i World of Castercraft = før slag nr. 2 treffer så er du CC'et eller personen du prøver å denge er 50 meter unna.

Det er ikke det at man er gimpa, man er ubrukelig. Det er litt som om de stenger vekk 50% av spillet (nå som PvP begynner å bli kult igjen), bare fordi jeg liker å specce så jeg har det litt morsomt når jeg tanker. Og det hadde jo a) gitt Warriors en grunn til å være i en gruppe, B) gitt litt mer taktisk dybde, "Skal jeg charge fra healeren, eller skal jeg vente på roguen som kommer og stunlocker han?". Slap en rage-cost på taunt, fem rage, what have you. Si at man bare kan bruke det om man har sverd/skjold... Bare gi meg noe så jeg faktisk kan føle til at jeg bidrar litt i gruppe-PvP, AV er som sagt gøy, spesielt når man løper et halvt raid ti-tjue meter tilbake sammen med en healer.
 
En pve talent digger jeg ikke skal gå som pvp, er irriterende nok med rogues "distract" eller hva faen den heter.

Vel .. i group pvp så er warrior fortsatt den mest usakelige death-machine, men ingen er vel proc-speccet da.

Men Warrior trenger en liten buff pvp messig nå, det er jeg enig med. Men group pvp MS warrior med paladin bak seg .. -_-
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Ta de mot en rogue og en mage.

Sheep paladinen, Warrior charger magen, FN+Blink, stunlock og mos warrioren. Oi, han falt visst fort.

2vs1 med uendelig mye stuns/rooting/CC.

Lykke til.

Vel om noen taunter deg kan du i det minste fortsatt gjøre ting. CC = INGEN KONTROLL, absolutt ingen. taunt hadde vært lol i forhold. Det hadde fungert som en siste skanse, den bare får deg til å targette warrioren i seks sekunder (if memory serves me right). Og innen CD'en har gått bort så er mest sannsynlig langt langt vekk, så chaintaunting virker ikke.
 
Taunt i pvp blir teit synes jeg, blir for lite kontroll til PvPeren. Men en tank skulle vært mye vannskeligere å få ned, i forhold til dmgen deres. Jeg hater at wow låser klassene så jævlig etter talents.

Anngående det å spille, så blir det jo fylle på undertegnede også, men ikke fult så mye i romjule, bortsett fra de dagene jeg er invitert bort. Det er tradisjon å game koslige spill i romjula hos meg, spessielt på kvelden, så det må til! :kos:

Men ja, når som helst passer for meg, er to raids i uka for tiden, så "ekte" wow tar ikke mye tid, har lyst på en søt svart tiger til paladinen min nå, da det bare koster 30 marks fra hver BG, som er latterlige 10 wins, skaffet 20 marks av hver BG rimlig fort i går, fikk ikke tak i 5 siste AV marksene, men det var fordi jeg er lat.



On a sidenote: Jeg og en warrior drepte en r14 warrior og mage, tre ganger på rad, uttafor IF i går. Går i fult Healingdef-gear med pvptrinket, når magen kommer løpende er det freedom på warrioren med en gang, magen sheeper, så venter jeg litt med trinket så magen ikke resheeper med en gang. Ny freedom på warrior + en heal, så en ny sheep - divine shield + cleanse og heal på warrior.

Mage detter som fluer om en warrior har freedom på seg, ihvertfall etter hva jeg hører og ser.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Hvis taunt er teit, hva er Fear/Frost Nova/Root/Distract/Stun/Sheep da? Jeg mister ALL kontroll, jeg kan ikke gjøre _noen_ ting. Ikke en god damned shit. Taunt er veikt i forhold. Azman, skaff deg våpen med +agi/+stam/+ap. "Chance on hit" våpen er forholdsvis ubrukelig, bruk grønt skit om du må, men det upper dps'en din.

Joa, jeg har aldri spilt med Paladins, bare mot dem :p Men kan tenke meg Freedom er ganske så heftig bra på en warrior, så jo, en pala/warrior combo er sikkert fint. Har jo til gode å teste mye der. Men fortsatt, hvorfor skal det å specce prot være så ubrukelig? Jeg dør som en flue mot alt som can caste. Mens rogues/hunters/warriors går, bare VELDIG tregt.

Evt. gjør at imp. taunt virker i PvP?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kan godt tenke seg at jeg kunne vært med å kosespilt i romjula :) Blir bare jobbing på dagen uansett, pluss den standard romjuls fylla ;)

Lei av både beta og raiding...
 
Har akkurat fått Sword of The Omen, som jeg digger btw. Tainted Pierce var kanskje ikke mitt mest gjennomtenkte kjøp. Skal skaffe meg et bedre våpen på off-hand asap. Jeg går mest å tenker på mount og jeg vil spare opp til det slik at med en gang jeg dinger 40, så blir det løp og kjøp. De Flintrock shoulders'ene er visst ganske sjeldne har jeg hørt og jeg fikk dem av en kompis fordi han syns de passa bedre på min Hunter, og det gikk ikke mange sekundene før han angret. :D
 
taunt blir som eivin sier, for lite kontroll for pvpduden, vel .. du lister jo alt av groundcontroll der, warrior har tross alt en fear dem også.

Har du fått med deg at priest whiner så jævlig på warrior? immun mot fear? deathwish osv?

En mage uten frostnova er egentlig en død mage, fear synes jeg er fullstendig latterlig bra .. men meg om det, polly er egentlig greit nok. :p Stun vet jeg ikke, det er det du som har. :p

Jeg liker virkelig ikke den nerfen warriors fikk nå, men en MS warrior er fortsatt usakelig bra i group pvp.

Les hva eivin skrev .. blessing of lol på warrior ! yay .. klaget du på frostnova og annet slow? warrioren ble immun mot det. ( om jeg er i group pvp så vil jo trolig shammy purge det uansett, så tar eivin en ny blessing of lol så purger shammy det så er vi en sirkel av surr) :D

Nå skriver jeg mye surr, men det skal ikke mye til før warrior er geniale 1v1, jeg frykter dem forsåvidt enda.
 
Taunt blir teit i min mening, fordi jeg ser på det som den eneste løsningen til å få aggro fra en mob.
Kan ikke helt tenke meg at en tauren roper "jeg tok morradi i ræva i går kveld, det var digg" for at du så blir tvunget til å angripe ham på en måte.

Men noe er sikkert, warriors må bli mer balansert. De er en klasse som er totalt avhengig av critts, hit/miss og ressist. Blir det samme som å rulle terning.

Tar jo en MS warrior som ikke critter på noe et par sekunder å få ned et shield, da han ikke får rage og må vente på autoswing.

Kanskje en litt mer normalisert dmg-output, samtidig som de blir vannskeligere å stoppe generelt. Med tanke på stunn/imobelize/fear osv


Duke: du aner ikke hvor mye jeg elsker å poppe Freedom på warriors som står i nova, for å se stakkars mages dø. :D
 
Så kan vi stille oss spørsmålet hva i alle dager blizzard har gjort med warlocks og hunters i pvp?

Se det nye talentsa og talents til locks .. en del nytt pvp messig. Jeg takler seriøst ikke den jævla nye felguarden med SL som charger meg og er immun mot aoe = blast wave, CoC, frostnova .. vel AOE generelt.

hater deg eivin :) frost nova for ingen nytte :S er derfor jeg også er tilhenger av burst damage fire... 1,5 scorsh i pvp slår seriøst 2,5 frostbolt.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Det jeg klager mest over er at en Prot. Warrior er bedriten i PvP. Så bedriten at han kan slå på en mage ca. tjue ganger før skjoldet faller. Så bedriten at folk driter i å drepe han.

At Imp. Taunt også fungerer i PvP hadde vært noe i "riktig" retning, spør du meg. Evt. flytte det lengere opp treet. Det er ekstremt frustrende å PvP'e som prot. Du har _en_ stun + intercept, men nesten poengløst når du skader så lite, better make it count boy. ellers er du bare CC mat som "likssom" tåler masse.
 
Er en grunn at du har MS treet og flurry treet der da, når jeg raidet aq20, 40 og bwl for å få litt mer pve gear på magen min så var det ikke moro å pvp med master of element osv. Men en pve speccet mage fungerer bedre å pvp enn en pve speccet warrior thought.
 
Det jeg fant ut i dag var at Treants til Druids er imba!
3 min CD Instant cast, ca 375 mana.
summoner 3 treants med grei hp som slår for ca 130-150 hvert sekund i 30 sekunder! (hvis hverken du eller de dør :p )

høyeste crit i dag med treant var 353!
spawn de oppå alt som bruker noe mindre en plate, og du har overkill!

jeg lukter en druid nerf :(