Den sosiale World of Warcraft-tråden

Tar ikke så mye tid som folk tror å faktisk ha en brukbar character. Mange guilder raider ikke stort mer enn 1-3 ganger i uka, klarer to to av de raidsa får du bra gear etterhvert.

Da ble jeg 63, og dette her har virkelig gitt meg tilbake gleden med World of Warcraft. Jeg går på skole, sover normalt, men klarer greit en til en og en halv level daglig. Noen av de nye stedene er rett og slett vakre å se på, og gear er ikke noe vanskelig å få tak i. Grafikken er nydelig og Nagrand er helt utrolig vakkert, rett og slett.

Angrer ikke et sekund på kjøpet av Burning Crusade. Det overgikk faktisk alle mine forventninger. Ah, som jeg elsker å levle. x3

Må si meg enig, men syntes snart komplett kan sende pcen min snart! Denne dritten jeg sitter på nå takler ikke ett overbefolket outland:sukk: Men jeg er overrasket over hvor mange quests man faktisk får, nå har jeg bare vært i hellfire, men makan da?

Men selv har jeg bare en tredjedel igjen til lvl 62 siden jeg ikke har spillt så mye pågrunn av pcen min som lager en framerate på rundt 1fpm.

Jeg likte denne^^
you are not prepared

Drauden

SGs kollektive lillebror
Noen har messa med rekkefølgen, men man skjønner poenget.

Rekker å spille rundt... et kvarter hver dag. Men idag blir det andre boller. Satser på 61 med priesten min på Twisting Nether.

Yay, der dinga jeg 62 hvertfall. Har gjort meg ferdig med Ramparts og Blood Furnace hvertfall og Hellfire er strippa for quests:D Noen som vet om noe bra warrior gear som dropper i HC? Av typen dps? Vil egentlig bare vite om det er no vits å farme de instancene:p

Hmm interesant belte, øksa står jeg over, siden jeg har Drake Talon Cleaver som er bedre...

Jæveltango

Pepperoni Playboy
SITAT(Eivind @ 19.01.07, 02.36) 47949
Tar ikke så mye tid som folk tror å faktisk ha en brukbar character. Mange guilder raider ikke stort mer enn 1-3 ganger i uka, klarer to to av de raidsa får du bra gear etterhvert.
[/b]
Ja, jeg snakka ed en i klassen min som er lvl 60 ++ og han sa at det er mye enklere å spille mer "casual" nå enn det var før når jeg var "aktiv". Så tror det skal gå bra å forhindre at det går utover andre ting, slik som det gjorde sist gang... :$

PvE er vel like avhengighetsskapende. Men siden du ikke trenger å tenke på å holde ranks oppe lenger i PvP går det fint å kjøre det.

Har et aldri så lite spørsmål. :)

Jeg fikk en kompis til å betale 1 måneds playtime for meg med Visa. Og nå skal jeg cancel Visa betalingen kommer det opp hvorfor jeg quitter WoW osv. Hva skjer hvis jeg avbryter betalingen med Visa? Blir accounten min sletta da?

To i guilden min har blitt lvl 70 og den beste pve guilden har allerede 8 lvl 70 .. hva er det med spillegale folk?
Lvl 42 blood elf paladin? :hæ:

Fikk tilbake kontoen min for to dager siden og nærmer meg lvl 62, stresser ikke as. Vet ikke om jeg går casual eller hardcore denne gangen heller.

Hørte noe at den første som blir lvl 60/70 BE/Dranei får en ekslusiv mount? : :hm: :eek:

K999

Keystone State Of Mind
Installerer..... Jeg falt for fristelsen.
Begynner nok på ny, med en BE/Dranei. Siden jeg ikke har krefter og levle min rogue (53) til lvl 60. Er så jævla lei min rogue.

Grunnen til at du ikke klarer å lvle er fordi du er nub. Dette spillet krever skillz i motsettning til STAR WARS!!!!11!

K999

Keystone State Of Mind
Krever litt skills ja, men de gangen jeg spiller wow. Så ender jeg som regel opp med å spille rondt 10timer uken, altså i overkant av 1time til dagen. Og derfor komme jeg aldri til lvl 60. Men også grunnen til at jeg er så lei WoW er fordi alle plassene er så kjedelige, men nå som det har komt to nye startplasser, blir det digg.

Hahaha. <strike>Han er da vel ikke heeelt blåst heller, da...</strike>

Starta Tauren warrior om tirsdagen dad et kom ut, og er rukket å bli lvl 23. Er med i et local-guild for folk i Grenland med rundt 60 members. Pimp.

Har så utrolig lyst til og spille warlock.. Er det noen av dere som ikke spiller så sinnsykt mye, på grei level horde? - Må ha en undead warlock før jeg dør. :< og på en bra server da..