Den sosiale World of Warcraft-tråden

Dere suger hele gjengen.

En ting er snickers og twist, warrior i 5on5 arena, med ordentlig support = win.

Gjorde over 3 ganger så mye skade som magen og warlocken, ms debuff, hp buff for hele laget og veldig bra med blessing of freedom (første gangen jeg har spilt pvp med en paladin i dag)

Ja, blessing of freedom kan bli purga eller "spell stolen" men i det kaoset der, har folk flest andre ting å tenke på :)

Crizpy: Hva er kjekkest å ha for en warrior? Har gått for det meste -Of the Bear til nå, og jeg liker det bra. Men jeg får jo ikke noe agility ettersom det bare er +atam og str... Burrde jeg prioritere Agi over noen av disse?

Nei, du må ha masse agility for å få 1% crit nå.
1 strenght er fortsatt 2 ap, og stamina funker som det gjorde før.

Prøv heller å få ting med critical strike raiting istedet for agility..hvertfall så lenge du ikke skal tanke

SITAT(Karl @ 14.02.07, 17.56) 52163
Kanskje han løp rett ut av start området? Det skal ikke mye til, du suger.[/b]
Men da er han da dum! Så han suger fortsatt, og det samme gjør du nå, siden du blander deg inn i interne ting.
!

Edit: Du har rett crizpy, blessing of loladins er geniale på en warrior i arena, er helt sinnsykt også, han hwl warrioren kua vår koste seg istad. :D
Å ta spellsteal i kaoset funker dårlig også fant jeg ut. :(

Fy faen for en slitsom dag, har vært i shadow labs for endte gang, har vært jævlig uheldig med pugsa og det viste seg at jeg ikke var heldigere i dag. Vi holdt på i 7 og en halv time, med wipes wipes og wipes. Hadde en udugelig hunter og en ubrukelig rogue med på laget, vi kom til Murmur og det sa bare stopp. Hunteren og Roguen quitta og jeg invita to guildies som fisket alt, murmur døde og jeg fikk mine shoulders:D Så da kom jeg ikke ulønnet fra elendigheten. Det blir lenge til neste gang jeg orker å dra til shadowlabs igjen:p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva mener du? "Skyggelaboratoriene" betyr da akkurat det samme.

j fn azz så lnge flk skjnnr va jei skrivr hr det ike no å si?

Neida. :kos:

Selvom jeg spilte dette spillet i ca 10 min ble jeg kjent med en jente som hjalp meg litt, etter en stund spurte hun om msn min...'

Crizpy, thats my point.

Og jeg tror duke var den eneste her som skjønte at jeg aldri kommer til å teste WOW...

Newsflash: Jeg har ikke WOW

Seriøst?

Jeg trodde på deg fordi du var så morsom.

Skjønte det fra sekund en, nilo vet bedre enn å prøve wow. :p

Øy Nilo; Var det du eller han mindre pene som skrøyt så av Matrix Online for noen år tilbake? :hæ:

Det bildet har ikke jeg sett før 0_O Er det en gutt? 0_O Men ? Men ?

Det aller første jeg gjorde når jeg så det bildet der var å finne ut hvilken classe han/hun spilte. XD

Skjønte det fra sekund en, nilo vet bedre enn å prøve wow. :p

Øy Nilo; Var det du eller han mindre pene som skrøyt så av Matrix Online for noen år tilbake? :hæ:
Det bildet har ikke jeg sett før 0_O Er det en gutt? 0_O Men ? Men ?
[/b]
Det var han mindre pene som sa MATRIX klikker