Den sosiale World of Warcraft-tråden

Vi tok en pause, og gikk tilbake for mer.
Guess what.
Heartbringer of doom...65 dps, 1.6 speed, 8 agi, 8 stamina, 1 hit, 1 crit.

7 mobs tilsammen.

Du får lov til å hate meg nå.

kan legge til at ghoul skin tunic droppa..9 mobs tilsammen.

Ghoul skin tunic droppa. 9 mobs til sammen.

du kan hate meg nå.

Crizpy, du kunne ikke posta hvordan du farma mobs der? og hvilke? Skal prøve med noen guildies, men litt usikkre på hvordan vi skal gå fram.

Har begynt og spille litt smått igjen. Blir med i en liten raiding guild som holder på med ZG og MC og litt AQ20 og litt her og der på Ahn'Qiraj..
Venter på Paid Transfer fra Haomarush, vil spille shaman, de kicker ass :D

..hæ? :p Jeg hadde ikke logga in på en 3 månders tid sirkus når jeg begynte igjen :p
Subscription bare rant ut, og jeg gadd ikke fornye. :p

Ah.. Jeg hadde ikke mye kontakt med deg den siste perioden uansett. Det jeg menter var at jeg slutta for 2 måneder siden, og trodde du fortsatt spillte da.

;<

Lolz, nei. Ga alle penga til en venn, og logga av i Valley of Trials for ca. to måneder siden. Kommer ikke til å logge på igjen før Burning Crusade.

Fordi han skulle skaffe seg Quel. Bedre at han får dem enn at de ligger på kontoen min å ikke blir brukt på flere måneder. :D

SITAT(Hakara @ 18.07.2006, 16.12) 15178
Crizpy, du kunne ikke posta hvordan du farma mobs der? og hvilke? Skal prøve med noen guildies, men litt usikkre på hvordan vi skal gå fram.
[/b]
Det er et pack med 3 gouls og 2 slimes.
Det vi gjorde, var å bruke en mage. Han puller med en frostbolt eller noe, hopper opp på den kanten til venstre, løper inn i hjørnet, og blir ikke angrepet av noe som helst.
Etter et par sekunder går de tilbake, men slime greia følger etter. Du bare hopper ned å begynner og kite.

Masse filmer ute å går. Sjekk warcraftmovies.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
2 dager i Naxxramas, Anub`Rekhan og Instructor Razuvious down :D

Ser ut som blizzard faktisk har lagd en virkelig interessant instance med varierte bosser med mange rare twists.

Åssen er det med disse nye bossene? Krever de masse resist gear som i aq40 og BWL? Eller gjelder det hele bare å kunne taktikken?

Nja, ligger mye i utførlse så langt. Grand Widow som er andre boss i spider wing krever egentlig bare at alle har fire res pots, så er encounteren rimelig enkel. Meaxxna, siste i spider wing er litt hard, lever litt på flaks på den fighten. Tok oss bare en dag å få henne ned da, men tror killet var rimelig flaks-avhengig klokken ett på natten. Neste try gikk mye smoothere, men da hadde de fikset en bug som gjorde det umulig å heale folk som blir netta på veggen (tror jeg).

Liker bossene så langt. Er ikke så veldig rett frem alltid. Instructor der du må mind controlle for å tanke osv.
Den store cockblocken så langt er Patchwerk da, der man virkelig får testa gearet til guilden. Fikk han til 27% i dag, regner vel med at han går ned men har jo vært stuck på han i to uker eller noe. Sommer og raid attendance er ganske gg.

Elsker Naxx til nå. Og, ingen fighter der man trenger noe særlig resist-gear som jeg har sett. Anntar Sapphiron og Kel'Thuzad står for resist-blockene.

Der er det vel frost som gjelder? Er det egentlig noen ikke gimpa frost gear der ute? Er vel en stund til vi ser Naxx vil jeg tro, er enda ikke kommet forbi ebonroc i BWL eller skeram i AQ40:sukk:

Men vi er ikke noen hardcore guild heller da. Hittil er vi bare på 2 BWL raids i uka, men blizzard har satt en stopper for det da de like greit tok ned serveren da vi prøvde å gjøre litt progress uten forvarsel, jurra for Emerald Dream! AQ40 er vel en gang i måneden eller no:p

Er hittil veldig få som har Naxx attunement også, selvom vi har 80 nexus crystals som samler støv i banken:p