Den sosiale World of Warcraft-tråden

Hehe jeg har deg på vennelista mi duke:p Sanaz som jeg kaller meg. Men har allerede en grei guild som jeg kom inn i ved hjelp av en en venn, Undecided om du husker de, var i en periode en veldig bra guild helt til de spilttet seg opp og alle hardcore raiderene joinet NIX.

SITAT
En fyr jeg kjenner som levla Belf rogue brukte trash blade til 66 eller no. Han var kinesertypen som ikke kjøpte en eneste dritt og solgte alt han fant som var hvitt og oppover, men fortsatt.
Satt igjen med 12k gull på level 70 (Fant en epic om jeg husker riktig), så det er jo verdt det.[/b]
Jeg fikk faktisk shadowblade her om dagen, men jeg har bestemt meg for å gå combat swords all the way, så jeg ga den bort til han som boostet meg, han skulle bruke den på alten sin. Men det som er nigg er jo at så vidt jeg kan se er det ikke no off-hands i BF eller ramparts:( Har i det minste skaffet meg en grei main-hand da som jeg fikk i ett av de første questa:D

Tror ikke du burde være så jævla kresen på hvilket våpen du får i OffHand med det første, bare du går oppover fra Sword of omen iallefall med tanke på Dmg.

Blades edge er helt latterlig ja.

Synd charen er på PvE, ellers hadde jeg transfera bort fort som faen.

Undecided var jo en av de guildene som hadde mest progress like før 2.0 om jeg husker rett? Sammen med infected, men den som 50% av alle hardcore pve guilds på serveren gikk til helvete, men NIX gjør det dritbra for tiden da, skremmende å gå fra den beste pve serveren i europa til blant det aller verste, men pvp delen er fortsatt på topp, vi fikk jo to teams som kvaliserte seg til ladder. :D

Jepp, hørte fra han kameraten min at de stormscale var blant de beste serverene, men nå virker det som at det har gått fra i å være en krig mellom factions til en intern krig med scammers, idioter og whatnot:sukk:

Men når det kommer til progress så gjør det meg ikke noe at de ikke har kommet så langt, har lyst til å være med på progressen jeg også:D Hittil har de vel bare netherspite og nightbane igjen i kara.

Er ikke nix snart i serpentshrine? eller husker jeg feil?

Crizpy : Så helt enig, KAN DET være så SINNSYKT vanskelig å mekke et flat arenamap uten tull? Nagrad funker, men igår ble jeg tatt av to strake orkaner uten noe jeg kunne gjøre, og KITING rundt de jævla søylene er bullshit ! "cs" healer, TA HAN! *løper rundt søylen* Men bladge edge arena er som sagt latterlig designet.

Mhm, både alliance og horde var nr1 i europa og topp i verden en periode, tror core var nr4 allianceguild i europa en periode f.eks, tett etterfulgt av lava og glamour, på horde hadde vi sinnsykt mange, men de mest stabile var jo curse,nam og vanity. Nam gikk i oppløsning nesten samtidig som curse skiftet server og kom tilbake like før tbc.

Nix har tatt Magtheridon så starter nå videre, bare én hordeguild som holder følge med alliance og det er nam, som har tatt alt minus Lady Vashj i Serpentshrine, i tillegg har jo nam og nix samt glamour på alliancesiden tatt Void Reaver i the eye. Jeg takket jo nei til Nam for lenge siden og kunne joinet igjen, men ble i min guild, nå som cuttroath ble tatt for cheating i arena så er vel det vi og murlocs revenge som er topp PvP guildsa igjen.

Men uten å overdrive, stormscale er en av de verste serveren atm, uten å overdrive, så sinnsyk mye scamming og flaming ! Jeg FATTER det ikke, noe før TBC så så jeg aldri noe av det, nå ser jeg det hele tiden.

Vi personlig surrer i Magtheridon lair enda, etter sinnsyk progress(vi prøvde oss på old gruul men rakk aldri å ta han før nerfen, tok han like etterpå) så har vi stagnert fordi alle de hardcore PvP folka som ga PvE en sjanse fortsatte heller med PvP.

God aften, WoW-spillere.

Jeg er da den nye moderatoren over Sosial Spiling-trådene, og håper det kommer til å gå greit.

Jeg kommer til å titte innom denne tråden oftere enn Nicholas, ikke at det skal så mye til, men allikevel. Og jeg vil gjerne at tråden skal fortsette i sin vante gang med litt koselig WoW-prat, men jeg ser helst at dere, inkludert meg, hever nivået i tråden. Hittil har det vært mye tullprat og snikk snakk som kunne blitt forbedret etpar hakk, og som de flinke MMORPG-spillerene dere er, har jeg liten tvil om at dere klarer det fint.
Jeg kommer ikke til å styre med en jernhånd, så jeg kommer ikke til å rase ut mot ett eneste innlegg som er av heller laber kvalitet, men jeg kommer til å gi dere smack på pungen om dere har en tendens til det, og det håper jeg dere forstår.

Så bare dere er snille og flinke og bruker mer enn 20 sekunder på innlegget deres, er jeg sikker på at dette kommer til å gå bra.

Koz og klemz.

Med minus av min 5 sec "haha" så har jo de siste sidene vært saklige heavy diskusjon da, du kunne ventet med å QQ til vi faktisk skrev bare piss. :)

Edit: I verste fall så kan jeg bare true med å ta hodet ditt under vann på olavsberget. :D

De siste par postene har vært av overraskende høy kvalitet, det er ikke det jeg sier. Men denne tråden er generelt sett preget av heller moderat kvalitet, lite gjennomtenkning av poster, og posting bare for å poste, hvilkegt jeg håper og tror vi får en slutt på.

Men la oss ikke spore av over dette. Jeg har skrevet det, dere har lest det, og dere bør forholde dere til det og ikke bare skrive "haha" f.eks, ellers kommer Unkel Martin frem med pisken, ja.

Og... faen, du har rett. :(

Ærlig talt. Hvor mange ganger har ledelsen prøvd å ødelegge dette emnet, som er det eneste emnet hvor vi hittil har fått lov til å snakke fritt om wow. Du kommer inn her rett og slett for å vise frem moderatorstatusen din, du vet like godt som meg at det ikke kommer til å bli no forskjell, du skal kanskje ikke komme med trusler med det første.

Uansett, rock on.

Og med det sa Crizpy takk for seg i en ukes tid.

La oss nå fortsette dette i god, <strike>gammeldags </strike>WoW-stil

Aslak

Humanoïde, incognito
atte? hva hva var det han skrev?

on topic levler jeg en blueberry shaman nå. er lvl 52 om to bar. enhancement auto attack mode er jævlig mye mer avslappende å spille enn mage, må jeg si, men jeg savner AOE farming og blink som faen. planen er å specce resto på 70 og spille arena.

noen som har bra forslag til hvordan jeg skal bruke talentpoengene mine nå som jeg har fylt enhancement så med alt jeg vil ha? hadde tenkt å fylle resten i resto, men jeg er ikke sikker på hvor bra det er ...

Takk og farvell. Spillegal skal få lov til å kjøre seg til grunne, men dere skal fint få lov til å gjøre det uten meg, dette er latterlig.

:D