Den sosiale World of Warcraft-tråden

Ferdig med phase 2 på Lady Vashj, fytty helvete å vanskelig den phasen der er. Mercury disbanda (vår konkurent for å bli nr 4 på horde å cleare SSC, en kjerring hadde pult guildleadern for å få gear, hun fikk sinnsyk mye gear i forhold til resten blablabla, så da ble det krangel og dissband.

Tok tier5bukser idag, gadd ikke tier5hansker(kunne tatt dem i samme slengen) siden tier4hanskene for mage er bedre, men har fortsatt en haug med DKP å bruke. Etter lady så har jeg sagt at jeg må ta en pause fra PvE eller gå mindre PvE(GM digget ikke det), faen jeg føler meg ekkel når jeg prater om PvE.


Etter Lady så går jeg 80% tilbake til PvP. :D

4/5 Mercilies nå også + Merc. wanden, neste uke blir det 5/5. :D Jeg prøver å få den PvP ringen fra Lurker, men den dropper jo aldri. :( Var faktisk en av grunnene at jeg valgte å raide SSC med guilden til å starte med. Fant ut at PvE er moro, men PvP er og blir the shit for meg.
 
Vel, alt som er "rykter" nå bør taes med en klype salt. Enkelte plasser har de "inside" info om at Maelstrom og Undermine kommer i expansionen, andre plasser er det Lich King. Men vi får vente til BlizzCon, da får vi offisiell info.

Vent.. Hvorfor bryr jeg meg? Gah.
 
SITAT(di Valore Scadente @ 01.08.07, 20.39) 75690
Kilde Max?

Dette luktet drit. Nye danser og hairstyles, jaha....

HAHAHAHAAHAHAHAAHAHHAHAHAAAAAAaaaaaaaa
[/b]

Fra en fyr i guilden som får mystisk info fra et mystisk sted, han kom med info om ventrilo innebygd i wow før det ble annonsert, så vi får bare vente og se igrunn.
 
Men faen, Lich King er jo den ultimate kuken å kunne ta ned i Warcrafts historie, er det ikke? Hvorfor vil Blizzard slenge oss (dere, spiller ikke) rett på han så tidlig? Hva skal de gi ut etter det? "WoW: Teh Titans are doom'd, cause I got epix"?

Sånn personlig vil jeg tro de slenger oss ned i the Maelstrom før Northrend, eller kanskje begge blir områder åpne for utforsking. Nei faen, jeg vil egentlig ikke bry meg, men klikker fortsatt på linker om expansionen. Men sånn er det vel bare, etter to år med djevelskapen.
 
Vel, det er vel strengt tatt mulig å gjøre noe mer ut av loren til warcraft og bygge ut, skape nye fiender osv.
 
Joda, men jeg tror det ville vært et opprør blandt spillere om de gir ut en utvidelse basert bare på nye ting. Folk vil ha lore, folk vil ha ting de kjenner til.

.. sikkert ikke, men samma det, du skjønner hva jeg mener.
 
Jepp, folk flest er redde for nye ting, men de skjønner ikke at det er Blizzard som har laget loren og de står helt fritt til å utvide den.
 
Men liksom. Warcraft serien sto for oppbyggingen av serien. Flere bøker har utvidet historien, gjort det til et massivt detaljert univers, og så skal et MMO komme å utvide den. Er det bare jeg som ser litt mørkt på det? Det virker bare, feil. For det første er det ikke et spill som bygger så dypt på historien annet enn personer og quest, det bygger mer på spillere og karakteroppbygging, for det andre er det et MMO, et MMO, for faen.

Men hva vet jeg.
 
Nåvel, du bygger opp en karakter for så å begi deg løs på encounters med velkjente skapninger fra loren. Så hele spillet baserer seg på loren. Men uansett så har vi jo enten Northrend eller maelstorm og Emerald Dream igjen, om ikke mer som jeg ikke vet:p Jeg vil nok tro Blizzard vet hva de gjør ihvertfall.
 
Blizzard var ganske håndfaste på at Arthas ikke skulle kunne drepes da spillet ble sluppet. Samtidig som de annonserte at enkelte lore characters som Nefarian og Illidan skulle kunne drepes. Så ja ... /golfclap om de har han som en endgame boss.

Har dere spilt FT skjønner dere vel sikkert hvorfor det blir en smule teit å ha han med.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Lore meg her og lore meg der.

Greia er jo å få til INGAME lore, altså at du føler den. Der synes jeg tbc har feilet litt, pre-tbc hadde faktisk en del av det. Første gang inn i BWL war noe stort. Første gang inn i SSC/TK er ikke det.

Får håpe jeg kommer til Hyjal. Guilden er i p4 på Kael så det skjer nok før eller siden. Litt synd at jeg ikke kan raide en drit enda da.
 
25-man raiding, jada.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Venn av meg sitt guild tok Illidan for to uker siden, som tiende guild i verden. De brukte fem dager på å ta han (hvis én person av 25 gjør en feil under kampen må de gå gjennom instancen på nytt :p).

Jeg skulle hilse fra han og si at dere alle suger.
 
Hils tilbake og spør om det var verdt å kaste bort livet sitt da. :)
 
Jaja, får jo like bra - hvis ikke bedre - våpen av å spille 10 kamper i 5vs5 i uka. Våpenet er også et garantert å få, og du konkurer ikke med noen om det.

Det er selfølgelig morsomt å drepe ting i PvE, men jeg gjør det kun for at det faktisk er morsomt å klare det.

Før var det et must for å ha en kjangs i pvp. Det, eller spille 18 timer pvp om dagen, whitch quite frankly makes me sick.
 
Lurer på hva slags bosser, og raid's som kommer i nye expansionen, vis di velger å basere den på maelstorm/undermine/emerald dream.