Den sosiale World of Warcraft-tråden

Jeg var på 0,6-0,8% forrige sesong, jeg var så sikker på at jeg var 0,5% så jeg jublet for tidlig, så dem tok mounten fra meg. :mad:

S1 så bommet jo blizzard med 0,5% og 50,0% så 50% av arenateamsa fikk jo mounten, derfor dem fjerner tittelen av alle som fikk det i s1, fordi mange som ikke var i nærhten av å ha den mister den, er bare tull at dem fjerner det fordi de vil at s1 glad skal kunne defende den.

Vi kjenner blizzard gjør vi ikke? Mounten er helt den samme bare skinnet i en annen farge.
 
Jeg har 2373 rating i 2v2, som gjør oss til rank 10 på BGen vår, Vindication, som er den minste etter det jeg vet om med bare 5000 2v2 teams. Det gjør at de 25 beste blir ranka som Gladiator. Det jeg dog er litt usikker på er ryktet om at man trenger å være aktiv de to siste ukene for å få tittelen og mounten. (Mounten jeg vil ha.) Jeg har nemlig vært opptatt i det siste og ikke spilt arena på 2-3 uker, men har fortsatt 70% attendancy i hele teamet og har vært der igjennom hele sesongen.

GMs i EU-WoW sier at man bør spille 10 kamper den siste uka for å være sikker, og nå er det faen meg for seint. Blir relativt pissed off om jeg ikke får mounten min. >.>
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ellers så har jeg tenkt å spille Night Elf Mohawk under julespillinga. :v:
 
Jada barn, ro ned. Tenkte vi kunne begynne rundt 10/15-desember, rundt der ihvertfall. For all del, kan godt begynne tidligere, men først må vi bestemme oss for server.
 
Hvis dere utelukker Grim Batol slik at jeg har en mulighet til å joine hadde det vært kjempefint.
Altså, det er nok av servere der ute. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, mekker nytt underforum.

Edit: Hepp.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
AR/Prep med klubber er så artig at jeg frivillig satt fem timer og så på idioter som knuffet hverandre over en bru i AV i går for å prøve å geare opp roguen min igjen. Også ordnet jeg en mage og priest til 3v3, kom oss til 1645 i løpet av en halvtime. Skaden vi påfører det andre laget er så utrolig at selv warrior/elem shaman/paladin må rett på defensiven. Fram med skjoldet for krigergutt osv mens han må ete to adrenalintripper på rad. Yesss.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand


Tok både Illidari Council og Illidan for første gang denne uken :)

Illidan er tøff, men for lett, pre 2.3 Kael`thas > Illidan Stormrage
 
Gratulerer Lurtz.
Ikke så lenge siden (1 uke ?) et guild på hordesiden var ute med firstkill på Illidan.
Og gamle guilden min har bare Archimonde igjen i Hyal, så det har gått fort siden karazhan i sommer.
Noen ganger når jeg logger på savner jeg high-end instancing. Utrolig gøy og samtidig bidra i fellesskapet, men så er det atskillig flere ganger jeg ønsker jeg ikke var en del av guilden. 6 dager med raiding i uka er bare for mye. Bare en liten digresjon. :)
 
Er vel ikke lenge til vi også får tatt ned Illidan. var 14% fra å downe Gurtogg Bloodboil i dag, hater å wipe så nærme:( Så er det vel bare å få ned RoS så blir det vel ezmode:p

Men fy faen, gjengen som var en del av den andre splitten fra guilden vår i vinter tok Illidan for en uke siden. Da droppa legendary mainhand, på søndag tok de Illidan igjen og off handen droppa.... Såklart fikk den ene roguen begge to:p Snakk om gullhår:p