Den sosiale World of Warcraft-tråden

Er det kun jeg som ikke greier å laste ned patchen?

"Failed to apply Patch. Please try again later. If this problem persists you may need to reinstall or contact technical support"
 
Gikk fint her, nå nettop.
 
Jeg ble en gang eid av en slik liten patch som kom i dag (ala den feilmeldingen du fikk). Det endte med at jeg måtte reinstallere hele driten.
Så når jeg ser en slik patch komme da gruer jeg litt igrunn. :p
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
SITAT(Nameless @ 09.01.08, 13.34) 97184
Bare et spørsmål til dere som har spilt sword rogue. Mens jeg levler min nå, så hadde jeg tenkt å prøve dette (Alltid spilt dagger), men hva er en god build til levling/pvp?
[/b]
Før level 40: putt 7 points i Assassination så du får 2/2 remorseless attacks og 5/5 malice, deretter resten Combat. Etter 40 kan du respecce til 41 Combat så du får Adrenaline Rush, og så bare fortsette til du får Surprise Attacks på 50. Så er det bare å dumpe resten i Assassination. Til slutt burde hele driten se omtrent sånn her ut, men alle filler talentsene er helt opp til deg.

Hvis du får tak i et veldig sexy sverd kan du faktisk spille hemo på level 49 i 40-49 BGs. Det er dritgøy.
 
SITAT
You play on the European Talnivarr realm (Reckoning battlegroup) also known as the home of some great PvPers such as GRAMMERPOLICE[/b]
I lol'd.

Når man slår en GM warrior med blue geara rogue er det noe galt, to ganger vel å merke. :D
 
600 g for riding skill. Selve mounten koster vel 90 g. Men har du f.eks masse AV marks så kan du jo kjøpe en derfra, det er vel 40 marks for en slik.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Er det noen som spiller på Mac her? Lurer på noe jeg ikke finner svar på :$
 
Jævlig alright, den ene warrior tanken vår skal inn i millitæret, så nå sitter vi igjen med bare en warrior tank, eller gjør vi det? NEI! Han bestemte seg for å søke på en annen guild som farmer Illidan, så nå kan vi ikke raide mer:D
Vi som akkurat tok RoS også, FAEN Å JÆVLA SYKT FORBANNA JÆVLIG IRRITERENDE! Jeg håper han brenner i helvete...
 
Har akkurat gitt opp PvP fordi en del av vennene mine bestemte seg for at de ville gjøre PvE. I dag i et Zul'aman run sier plutselig den ene kameraten min at han er lei PvE og vil begynne med PvP igjen, og det passa meg ypperlig ettersom runnet ga meg 28 badges i seg selv. Så jeg bestemte meg for å fikse på PvP gearet mitt litt og nå sitter jeg med 10k health, 9k mana, 430~ resilience og no greier. I tillegg fikk jeg Executioner på dagens run, og Soulfrost i går. Fine greier! Lager heavy-PvP guild til uka, kan jeg tenke meg. Når en siste kamerat av meg migrerer roguen sin til serveren min begynner vi med PvP igjen for fult, og da gidder jeg å gå til anskaffelse av Vengeful MH. Det vil resultere i +90 damage, noe mer int/stam, mer resilience osv. Mens jeg venter skal jeg farme spelldamage enchants, som jeg egentlig mangler mange av. Etter hva jeg har regnet ut kommer jeg til å ende opp med rundt +950 frost damage og 450 resilience. :D

Har forresten fått både Gladiator-tittelen min og Merciless Netherdrake nå. Ellers håper jeg 2.4 kommer til å gjøre WoW til et mer eSport-vennlig spill. Har mine sterkeste tvil. Men et mer balansert World of Warcraft (når det kommer til PvP) hadde vært fantastisk.

Og Maximum.. det suger. :/ Hva gjør dere nå? Disband, eller leter dere forgjeves etter en ny tank?
 
Vi tenker å lete litt etter en ny tank, men ser nok ut til at det blir disband ja:sukk: Ser ut til at jeg må søke på andre guilds, og det er ikke så veldig kult å komme inn i en guild som allerede har tatt illidan:sukk: