Den sosiale World of Warcraft-tråden

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Aww, leste det dere har skrevet først nå! :(

Har allered e lvl`et druiden min til 10, og jobbet litt på han, vet egentlig ikke om jeg orker å begynne på nytt igjen, hehe :p Samtidig osm jeg kun har Alli char`s fra før, er jeg mest hypp på prøve horde nå...

Men ser ut som våre veir skilles /cry :( Kunne vært interessant å spille nelf druid også, men tror ikke jeg orker nå.... :)

Hvordan går de første lvl`ene for dere? :)

Starta i går kveld og kom i lvl 8 over natta. Jeg må si det tok fryktlig mye lengre tid å komme i lvl 8 i NE området enn dverge og menneske området. I NE stedet brukte jeg litt over 2 timer, og i dverge stedet brukte jeg litt over 1.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jaok, ikke verst :)

Sorry at jeg misforsto, men det viket så veldig som om vi ble enige om horde! :) Og når Cowling ga grønt lys, bare satte jeg igang :p

K999

Keystone State Of Mind
Ja, jeg trodde også først horde, å jeg laget en horde, men jeg spilte ikke på den før alle var komt igang.
Så når Adroon ikke ville være horde så var det heilt greit for meg.

Justincase: Kanskje våre veier møtes og vi må ganke deg :D

Starta i går kveld og kom i lvl 8 over natta. Jeg må si det tok fryktlig mye lengre tid å komme i lvl 8 i NE området enn dverge og menneske området. I NE stedet brukte jeg litt over 2 timer, og i dverge stedet brukte jeg litt over 1.
[/b]
Spørs hvor mange ganger du har gjort området på det, jeg greier NE området på rimelig kort tid :p

K999

Keystone State Of Mind
Nja, det teller nok også.
Men Night Elf plassen tar lengre tid, jeg har nok bare vært dwarf 3 ganger, mens jeg har vært Night Elf over 30 ganger.

Så det går raskere me Humans, Gnomes eller Dwars.

Men ikke mye, det er snakk om 20 min!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Aww, det suger så sinnsykt å lvl`e og spille alene! :(

Er faktisk litt klar for å drite i tauren druiden å lage en nelf isteden, hvis dere fortsatt er hypp på å ha meg med, og ikke er blitt lvl 20 enda? :p

K999

Keystone State Of Mind
Jeg har ikke spilt på min idag, det går vel mest i spilling om kveldene.
Er hos en venn nå, og skal kanskje på kino ikveld, så det blir vel rundt midnatt.

Har ingen av dere Xfire eller msn?
Det er lettere, en å poste her hele tiden.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Du er lagt til! Er klar for hardcore grinding fra midnatt og utover! :)

LvL 1 Night Elf Druid "Emoelf" er created, skal spille på han i natt, sees da! :)

Hmm... det virker som om jeg er nødt til å rote fram UD Warlocken min på Haoumarush for å ganke litt allies =D

har er bare lvl 18 da... så no worries.

Trenger en god Server for PvP og mange aktive og gode PvE-guilds der Alliance gruser Horde i PvP randoms mot randoms...

KOOOZ OG KLEEEEEEMZ!

SITAT(justincase @ 16.08.06, 16.40) 19992
Du er lagt til! Er klar for hardcore grinding fra midnatt og utover! :)

LvL 1 Night Elf Druid "Emoelf" er created, skal spille på han i natt, sees da! :)
[/b]
Skal bare alle starte en ny, eller? Nå har cowling tatt meg igjen, og du skal jo starte som lvl 1 i kveld, og pointet var vel å spille sammen?

Legg meg til på msn om dere vil.

K999

Keystone State Of Mind
Nei vi gidder ikke og starte på ny IGJEN.
Justincase du kan bare spille litt når vi ikke spille, og ta oss igjen.

Jeg er ennå bare lvl 9, og Adroon antar jeg er lvl 8 ellr 9.

Hvis du Justincase bare begynnr nå!
Så tar du oss igjen, til i kveld.

K999

Keystone State Of Mind
Snakket nettopp me Justinacase og han spiller nå, jeg går innpå om cirka en halv time, og levler til lvl 10, og da kan jeg vente på Justincase, men jeg antar at han spiller mye ikveld for og ta oss igjen.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT(Adroon @ 16.08.06, 23.14) 20036
Er lvl 9. Jeg gidder ikke å spille noe nå og venter heller på justincase. si ifra her, eller kontakt meg på msn når du har nådd lvl 9, justincase.
[/b]

Done! :)

Skal se om jeg får spilt så mye som mulig utenom raid tider med mainen min, men er nok optatt fra 18 til 23-24 cirka... Men logger på Emoelf når jeg har mulighet! Akuratt nå får jeg ikke logget på, av en eller annen merkelig grunn... Skal sjekke det ut!
Og Adroon, har Cowling på msn, legg meg gjerne til: justincase@sensuell.com :)

Hmm, i dag hadde jeg først mulighet til å drepe lethon, og faktisk få ett item jeg faktisk trenger. Etter mye roting og bullshit, skulle vi dra, jeg ble DCa helt random, men så ... Jeg orket ikke å logge inn igjen. Jeg bare gadd ikke, var møkk lei etc. Så jeg gikk ut.

Senere var det AQ raid 19.00, igjen hadde jeg muligheten til å dra, men jeg logget rett og slett ikke på, vet ikke helt hvorfor, følte bare ikke for det. Er nesten redd for at jeg holder på å bli noe jeg hater, en casual :(
Tviler jo på at jeg kommer til å slutte med wow, men ... Bah, alt er bare så kjedelig og oppbrukt akkurat nå, giev kloke svar plx =\

Fått tilbud om å joine en helnorsk guild også, som lenge har vært drømmen (helnorsk raiding guild), men jeg vet ikke, har jo ikke en garranti på at det ikke kommer til å bli like kjedelig der også.

Skjønner deg litt er, har selv unngått raids hele denne uka, rett og slett fordi jeg ikke orker. Jeg er dritt lei ZG, AQ og MC nå også er det heller ingen items jeg trenger derifra lengere, så spenningen er liksom borte:sukk: Vil til BWL og gjøre litt progress!