Den sosiale World of Warcraft-tråden

Leste nettop at Blizzard har fikset på PCT cooldown, så jeg kan transfere min troll rogue den 8.November! Yay:D Må bare finne et hot sted nå.

Sylvanas horde! :pirat:

Ja, snakket med han er om dagen. Men, andre en det? Nei. Bare randoms.

Men det er der magen min er :p

Nei å spilt hunter på Grim Batol før vi inviterte masse dårlige Soulbound og Royal Blood-huntere hadde vel gjort seg, Eivind. :trollmann:

Hvor mange chars raider du egentlig med nå? :p

Guilden til huntern er jo som sagt på pause, så vi raider en eller to dager i uka om vi er heldige. Ellers så pvper jeg og leker meg med fraps, nå som jeg har fått ny PC.

Hihi, kom over en litt morsom ting på guild forumet,

SITAT
(From a discussion in Uldaman after a few wipes on the last boss, and one of the members ask the warrior to tank)

Warrior:"Tank?"
Him: "Yeah, so he hits you and not us others".
Warrior: "fuck off, why do I want him to hit me?, better you than me"
Him: "omg, thats ur job as a warrior, they hit you. Use your taunt talent"
Warrior: "pf.. I didn't buy that stupide talent, like I said, I don't want him to hit me" [/b]
Jeg håper jeg aldri møter på sånne folk:p

Den er tatt fra diskusjon.no ja, men oversatt og lagt ut på vårt forum fordi det er mest engelskspråklige der...

Thomas: Er de fra Porsgrunn? :eek: Hvem er de? :p

/Me er fra Porsgrunn

Oouh. Jeg kjenner fyren. :D

Alle i porsgrunn spiller wow.

Jeg var der i sommer, på besøk hos noen jeg kjenner. Så skulle vi til noen kompisser av ham.
Med engang var det "Ja, du spiller wow? Hvor?"

Hva faen. Hvor i porsgrunn var du?

Aner ikke, jeg var mildt sagt opptatt med andre ting.

Hihi, jeg er også fa porsgrunn om du ikke har lagt merke til det:p Jeg tror jeg kjenner vibah, gråbein som vi kaller han i det virkelige liv. Gråbein Grå..