Den sosiale World of Warcraft-tråden

Der dinget jeg 61! ^^
 
Find -> weapons -> required level: 61 - 70 f. eks. Eller Find -> Zones -> Ny zone -> blue / unique drops (det er ganske tomt her atm >.<)
 
Ah, bruker mest allakahzam så jeg skjønte ikke helt... Tobias: En smakebit på hva hammersmiths kan gjøre ja:p
 
Jeg hadde egentlig tenkt å linke Mooncleaver, men når jeg skulle finne linken, fant jeg ut at hammeren hadde enda mer max damage, og posta heller den, men jeg glemte å forandre på resten av teksten :p
 
Har ikke fått lasta ned den store patchen. Mirrorsiden gikk offline når jeg fikk den på 50% eller noget, og blizzdownload funker ikke. Siste utvei er vel å restarte hele Blizz-download men det hadde vært fint om noen med god upload kunne sendt meg den over irc eller noe.
 
Jeg kjøpte meg en trial(14 dager) på Spaceworld for 19 kr. Så jeg skal teste det ut litt. Syns det var en grei begynnelse. Er lvl 2. :p
Skal spille mer i morgen, men skal legge meg nå.
 
+ du slipper å betale 200 kr ekstra for CDene, som sagt.

Uansett, slitt med linja i hele dag, her er noen av itemene jeg har sett (og rukket å ta bilde av):

 
Jaja, så er jeg blitt hekta på WoW. Har kommet til lvl 9 siden i går. :D
I hvertfall veldig gøy når man får tak litt bedre equipments og sånt.

Skal kose meg med det i 13 dager til og kan jo hende at jeg kjøper meg et gamecard.
 
Si ifra om du skal kjøpe spillet da. Så skal jeg rekrutere deg, og få 30 dagers spilletid =D (Koster det samme for deg uansett)
 
Hehe. Det er greit.
Uff, kjedelig å ikke ha noen å spille med.

Ingen som tilfeldigvis er på Darkmoon Faire?
Er for tiden i Stormwind i Goldshire.

Skal kverke den Princessa(feit gris) og en Hoggler.

Noen som vil joine?. :p
 
oh! The all mighty hogger:D

Må vel være den mest omtalte bossen i spillet...