Den sosiale World of Warcraft-tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Eivind @ 06.11.06, 14.44) 32612
Du er en feit nigger.
Sånn, nå var jeg like sakelig som deg.[/b]
Cirka halv fire.

Nå fatta jeg poenget like godt som deg.
 
Poenget er fortsatt like ubrukelig.
 

K999

Keystone State Of Mind
Men Hunter er mer stress, opp til lvl 20 så koster hunter mye mer, og sikkert lengre og, men jeg hadde en hunter som jeg levlet til 19 og ga da opp siden jeg aldri hadde rå til både nye skills og pet skills.

Grinding er kjedelig.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
SITAT(K999 @ 06.11.06, 17.47) 32664
Men Hunter er mer stress, opp til lvl 20 så koster hunter mye mer, og sikkert lengre og, men jeg hadde en hunter som jeg levlet til 19 og ga da opp siden jeg aldri hadde rå til både nye skills og pet skills.

Grinding er kjedelig.
[/b]
Aldri hatt problemer med penger på hunteren min. Hvorfor skull det være mer problematisk for huntere enn andre klasser? Greit nok at du synes grinding er kjedelig, men det er rimelig greit som hunter kan stort sett la pet tanke og trykke på autshoot og vente.

Edit: Likte warrior jeg også, men så slutta jeg på lvl 46 for å spille på hunteren igjen.
 

K999

Keystone State Of Mind
Vel ja, det burde ikke være så stor forskjell.
Men de 20 første levlene så ble det ikke kjedelig, eller jo siden grindingen, men også dyrere, altså jeg har en rogue lvl 51-52 noe sånt, og warrior forbi 20 både horde og Alliance, paladin også forbi 20, og det er bare hunter jeg har stresset me penger i starten, kanskje jeg bare er for noob til og spille hunter da.

Men uans, savner WoW men nå har jeg altså sluttet for godt me WoW, håper jeg.
Har sluttet og startet igjen for mange ganger, nå får det være nok.
 
Poenget er at på level 10 har du fått tre forskjellige skills og får såvidt et snev av hvordan klassen er. De første levlene er ikke til for å lære seg klassen hovedsakelig, men for å lære seg spillet og hvordan man faktsik gjør ting.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er fortsatt dølt. Og nå har jeg faktisk prøvd spillet for et par uker siden, så jeg har til og med mitt på det tørre. Slå den, du.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT(Yetipants @ 06.11.06, 23.16) 32827
Det er fortsatt dølt. Og nå har jeg faktisk prøvd spillet for et par uker siden, så jeg har til og med mitt på det tørre. Slå den, du.
[/b]

Oh noes, he`s too powerful, noone can beat him, the flaming will never stop! :blunk:
 

K999

Keystone State Of Mind
Det er fortsatt dølt. Og nå har jeg faktisk prøvd spillet for et par uker siden, så jeg har til og med mitt på det tørre. Slå den, du.
[/b]
Kanskje det, men du spilte bare på 10 dagers trialen? Jeg ville ikke sagt det var nok, du kom ikke høy nok level, men uans bra du ikke liker det, du ville vel ikke blitt dratt inn i spillet?
 
Nå må vi huske at Yetipants' ord er lov, meningene til 5 millioner teller ikke så lenge han mener spillet er dritt.

Nei, jeg sier ikke at så mange ikke kan ta feil. Men liker du ikke wow, så liker du mest sannsynlig ingen MMOs, og det er helt greit, men skal du prakke dritten din på oss, kan du værsågod komme med holdbare argumenter.
 
Jeg vil si at det er vanskelig å ikke like det det spillet.
Gir man det litt tid og spiller med en kompis blir straks veldig gøy.

What's not to like? :)
 
Jojo, selvfølgelig blir man litt lei av å queste, men det må til. Og syns Blizzard har gjort en genial jobb med questes egentlig. Siden det fins uendelig av dem, så har dem for så vidt gjort dem ganske så ulike på noen punkt.

Vel, gidder ikke å tvinge folk til å like spillet. Men det er en grunn til at 6 millioner spiller det daglig.
 
Jeg har puttet en del tid i dette spillet. Kan vel lett si at WoW er det spillet jeg har tilbrakt mest tid med. Det har gitt meg god underholdning tilbake, og jeg angrer ikke på at jeg spillte (spiller til en viss grad) WoW.
Det er i mine øyne, det beste MMO spillet ute. Og kanskje et av tidenes beste spill. Men jeg skjønner forsatt hvordan folk kan gå lei/ikke like spillet, da det er langt fra perfekt.